Hardloopclub

Discussion in 'Algemene clubs' started by asje79, Aug 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asje79

asje79 Actief lid

May 20, 2009
    203
    1
    18
    Voor de meiden die ook aan het hardlopen zijn of net een schop onder hun kont nodig hebben (ik hoor bij beide groepen :D).
    Kunnen we hier leuk verder kletsen!

2. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    Leuk een hardloop clubje! Ik doe mee :D :D :D Wellicht helpt het!

Afhankelijk van mijn bezigheden in de week, loop ik twee keer per week een klein rondje door het park (2 km). Tegnwoordig ben ik niet streng meer voor mezelf en als ik het echt niet trek dan wandel ik gewoon even. Da's ook beweging toch :)
    Ik merk hoe langer ik het doe hoe meer zin ik erin krijg en hoe makkelijker het gaat!

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Yeuh! een eigen clubbie hihi.

Nou die schop onder mn kont, om eindelijk eens iets aan sport te doen, die heeft jaaaaaaaaaaaren op zich laten wachten hier hihi.
    En nu heb ik er (nog) echt zin in, kijk al weer uit naar morgenmiddag haha.

Ik heb alleen steeds fiks spierpijn in mn liezen, dat is dan iets minder fijn:p

4. Mogwai

Mogwai Actief lid

May 3, 2009
    163
    0
    0
    Naar aanleiding van jullie enthousiaste verhalen in de lounge ben ik gisteren weer begonnen met evy.
    Les 1 zit erop, hopen dat ik de motivatie vind om door te zetten. :D

5. Noa1988

Noa1988 Actief lid

Jun 24, 2011
    319
    1
    0
    Leuk..! Een motiverend hardloop clubje..!
    Ik vond hardlopen eigenlijk altijd nogal een stom. Vond de mensen er zo belachelijk uit zien hier op het dorp die langs kwamen rennen.
    En nu ben ik er zelf mee bezig (en vindt het leuk).

Ik ren met Evy en net als Wendelaa morgen de 3e les lopen.
    Me spierpijn van maandag (eerste les) is vandaag gelukkig over. Heb ik toch wel 2 dagen goed gevoeld in me benen..!

Succes iedereen weer voor vandaag..!

Groetjes Noa

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Nou ik meld me ook aan.Leuk om te lezen dat iedereen enthousiast is.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Leuk.. Ik doe ook mee..

Heb eerder een hardloopkluppie gehad hier op het forum maar dat bloedde een beetje dood..;)

Loop inmiddels zo'n 5 km. Kan het alleen met de warmte niet volhouden om het in 1x te doen. Loop dus tussen door vaak 1-2 minuten en dan weer verder.

Heb het ook met Evy opgebouwd, liep met 2 maanden zo'n 6 km. Helaas toen mijn enkelband ingescheurd eind maart. 2 maanden met herstellen en nu loop ik weer zonder pijn. Soms is mijn enkel wat stijf.

Gisteren nog 5 km wezen lopen. Na 15 minuten 2 minuten gewandeld en toen nog 13 minuten naar huis gelopen. Loop zo'n 10-11 km per uur..

Kan eigenlijk niet wachten tot het weer wat frisser wordt. Kan ik het hardlopen veel langer volhouden..:)

Kan morgen niet lopen, dus denk dat ik vanavond nog een klein rondje pak ( 20 minuutjes en dan 10 minuten springtouwen)

8. asje79

asje79 Actief lid

May 20, 2009
    203
    1
    18
    Ik ren met de app van nike, die vertelt me hoever en hoelang ik al heb gelopen en in mijn hoofd heb ik dan een schema (bv 4 min rennen, 2 wandelen). De laatste tijd doe ik het anders: ik loop altijd hetzelfde rondje (zo'n 3,7 km) en probeer het eerste stuk steeds verder te komen, al is het maar 5 meter. Nu weer een tijd niet geweest, dus ik vrees het ergste... Misschien moet ik ook met Evy beginnen, even kijken waar ik dan in zou stromen. Daar zit ook muziek bij toch? Ik wil vanavond gaan rennen, want gisteren lukte het niet.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik vind zelf de muziek van Renate wat leuker, dus die gebruik ik nu. Bij Evy zit idd ook muziek.

10. Berbeltje

Berbeltje Lid

Aug 5, 2011
    30
    0
    0
    Den Haag
    hoi allemaal,

ik zie dit forum nu pas eigenlijk, ging altijd linea recta naar het NOd-forum. Heb me opgegeven voor de laan van meerdervoort loop in Den Haag op 6 november en bedacht me pas later...stel dat ik (hoop-hoop-hoop!!) zwanger ben dan, zou dat dan lastig zijn??? nou ja in het beste geval ben ik dan 3 maanden en ik schat in dat dat wel moet lukken. Wat is jullie ervaring hierin tot welke week / maand is hardlopen nog te doen in de zwangerschap??

en oja nog enthousiastelingen om ook mee te lopen?? zie Laan van Meerdervoort Loop

11. trotsemama0108

Aug 27, 2009
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik wil me graag aanmelden bij jullie!!!!! Heb in het voorjaar de Start to run trainingen gedaan en vervolgens met Renate de rest ;) Train nu zo`n 2 of 3 x per week en heb 3 weken geleden 7,5 kilometer gelopen binnen de 50 minuten :D Ben zo trots op mezelf, als je me dit een jaar geleden had verteld had ik iederen keihard uitgelachen maar het geeft zo`n kick als je het volhoudt!!! Dus iedereen zet hem op! Heb nu vakantie en merk wel dat ik het dan veel moeilijker vindt om die drive weer te vinden maar gaat goed komen, zeker met julder op de achtergrond!

Veel loopplezier dames!!!

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    7,5 km...zoooo dan!
    Kan me nu helemaal niet voorstellen dat ik dat zou kunnen hihi.

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Berbeltje, zo'n loop mee doen is hier nog even ver van me bedshow, maar wie weet over een jaar;)

14. asje79

asje79 Actief lid

May 20, 2009
    203
    1
    18
    jahooo, ik heb weer gerend! Ben begonnen met les 29 van Evy (week 7) en ik hield het vol!! Moest wel een groter rondje dan normaal om de minuten vol te krijgen, haha, maar voel me super!
    Helemaal trots op mezelf en nu heerlijk slapen!!

ps: 7,5 km...: wow... Zo'n loop lijkt me echt gaaf om te kunnen, volgend jaar idd (of we zijn dan allemaal zwanger, haha)

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Super asje! Je hebt t toch maar weer mooi gedaan....
    Enne volgend jaar zwanger....helaas....zit er voor mij niet meer in

16. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    vanavond ook mijn rondje gedaan wel voor de 2e keer les 3 maar het gaat steeds beter,heb veel meer lucht tijdens het lopen.

17. asje79

asje79 Actief lid

May 20, 2009
    203
    1
    18
    @ wendelaa: sorry, niet over opmerking nagedacht in m'n euforie..

@ yellowsun: goed hoor, ik vond in het begin die minuten ook moeilijk, maar nu is 2 minuten zo voorbij, dus het komt zeker goed!!

18. Mogwai

Mogwai Actief lid

May 3, 2009
    163
    0
    0
    Jemig 7.5 km.... dat zie ik mezelf nog niet doen hoor. :)

Net les 2 gelopen. Ik zag er wel tegenop maar het ging op zich wel goed.

Goed bezig dames! :D

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Meiden.. Wat zijn jullie goed bezig! En wat voel je je na afloop goed he?! Heerlijk als het zweet dan van je afdruipt!!:D

Tip voor spierpijn in je kuiten.. Voor het douchen even met de koude straal je benen afspuiten.

Trotse mama.. Ik kom maar niet verder dan zo'n 5 km en helemaal met deze warmte is het killing. Waar heb je de podcast van renate weg?

Ik krijg volgende week mijn Iphone en wil dan via appstore wat runningaps downloaden en met eigen muziek ( mp3 lopen) ben benieuwd of dat wat is.

Gisteren toch niet weze lopen, avond liep wat anders dan gepland.. Vandaag geen tijd, om 12.00 werken tot morgenvroeg 10.00 dus morgenmiddag wil ik eens een rondje van 6 km proberen.

Op runnersworld kun je trouwens heel mooi je het aantal km's van je route bereken.. Moet je even bij Tools kijken..:)

20. MacG

MacG Bekend lid

Mar 3, 2009
    538
    0
    0
    Hoi, leuke club :)

Ik probeer 2x in de week te lopen met een vriend van mij. Gisteren was hij niet lekker dus ging ik alleen. Ik volg het 15 minuten kneusjesschema, zit nu op 5 x 2 min rennen, 1 min lopen.
    Gisteren ging het goed, dus ik ga eens kijken wat de volgende stap is. Hoe hebben jullie het hardlopen opgebouwd?

Share This Page