ben eergisteren voor het eerst weer begonnen met hardlopen nadat ik 1 maand rust moest houden voor mijn kuit. Gelukkig is ie nu wel helemaal over, maar tjonge wat viel het rennen me zwaar. Had niet verwacht dat je conditie zo snel achteruit gaat. Ga vanavond weer, hoop dat ik het snel weer op kan bouwen, al probeer ik wel rustig aan te doen. Heb weinig zin om straks weer last van mijn kuit te krijgen.
Heej, een hardloopclubje. En Noorus ken ik al Dag dames. Ik ben ook een hardloopster. Probeer 1 a 2 keer per week hard te lopen en ga daarnaast ook 1 keer per week naar de sportschool (BBBB les). Loop nu een jaar hard en loop circa 5 km per keer met een snelheid van bíjna 9 km per uur. Vanavond alleen niet zo'n succes, heb het na een kwartiertje opgegeven omdat ik teveel pijn in mijn onderbenen had. Grmbl. Nouja, komend weekend nieuwe poging wagen.
@ Carmen, welkom meis! Join the club! Ennuh, gewoon soms even gas terug nemen... @ Joyce, ja conditie kan heeeel snel achteruit gaan. Gewoon rustig aan weer opbouwen...
Ik heb zo een schop onde rmijn kont nodig...ik ben weer druk bezig met uitstellen. Als het morgen droog is ga ik echt weer even er tegen aan. ikmoetikmoetikmoetikmoet. Nog 6 weken te gaan. (3-4 is de nieuwe datum)
ahhhh geweldig Noorus.... Ik schaam mij diep ....nee ik ben nog steeds niet gegaan. Nou moet ik eerljk toegeven dat ik vandaag er ook echt geen tijd voor had. Maar morgen MOET ik echt weer eens gaan.
Zo, ik ga me ook weer melden (met het schaamrood op mijn kaken). Ik ga ook weer aan de gang en nu heb ik een geweldige stok achter de deur: ik heb me opgegeven voor het start to run programma wat 10 maart begint. 10 weken lopen in een loopgroepje, zo moet ik het wel volhouden. Misschien ook iets voor enkelen van jullie? Het start in heel NL op die datum en op heel veel plekken wordt het gedaan. Nu ben ik nog aan het herstellen van een flinke virusinfectie, dus ik hoop dat ik volgende week er tegenaan kan!!
Goed zeg Asje! Hoe is het jou afgegaan Kelly? Ik heb net 4,2 km gerend in 28 minuten, dus 9 km per uur, hoera! Hielp wel dat manlief meerende, dan ga ik ook net wat harder dan mijn comfort zone Qua temperatuur is dit trouwens lekker lopen nu. Beter dan toen het zo koud was. Dus hup naar buiten toe!
Asje, heel goed van je! Als je een doel zoekt ik de motivatie om te gaan lopen makkelijker te vinden! Veel succes! @ Carmen, lekker bezig hoor! Ik moet zo ook weer rennen, maar ben vandaag vrij, dus alles op z'n tijd!
Pfff wat viel dit even tegen zeg, Het was behoorlijk mistig....en dat merk ik meteeen aan mijn heup (oude blessure) Na 10 minuten echt moeten stoppen want het was voor mij echt niet te doen. morgen vroeg kijken hoe het gaat met spierpijn en of mijn heup weer normaal aanvoelt en dan ga ik het nog eens proberen Wel gemerkt dat de tempratuur flink omhoog is gegaan. Toch maar weer wat dunnere truitjes uit de kast gaan trekken.
Maar je bent wel gegaan Kelly! Super joh! Hoop dat het volgende keer wat minder pijnlijk is... Hier ren ik ook al in een tshirtje onder een dun jasje, lekker!
Allereerst applaus voor Kelly omdat ze in ieder geval is gegaan: *klapklapklap* Hopelijk heb je snel minder last van je blessure. En inderdaad, het is een stuk warmer. Ik ren met een sporttopje met daarover heen een hardloopshirt met lange mouwen. Is warm genoeg nu.
Zow vandaag een nieuwe poging gedaan....maaruuh mijn conditie is echt flink ingekakt. Na 20 minuten moest ik toch even aan de wandel. Na een minutje heb ik weer 10 minuten gerend. Morgen weer proberen....ik merk dat, nu ik eenmaal weer de stap naar het rennen heb gezet ik ook weer energie krijg om te gaan rennen. Mijn heup deed trouwens al een stuk minder zeer...wel merkte ik nadat ik had gewandeld dat het meteen een stuk stroever ging. Dus morgen niet meer tussendoor wandelen maar even stevig doorbijten en die 30 minuten afmaken. Zodat ik volgende week kan beginen aan de 40 minuten. Ik heb vandaag mijn dunner truitje aangetrokken. Dat is wel nog met lange mouwen maar het stof is gemaakt van hetzelfde stof als waar ook badpakken van zijn gemaakt. Het is dus vrij dun. Maar wel lekker om met dit weer in te rennen.