@kelly, hup hup meid! Je kunt het vast, ik zal voor je duimen dat het morgen beter gaat @all mine, de lessen bouwen rustig op, dus met een beetje moeite moet het wel lukken denk ik. Succes met les 1! @MvE, fietsen is zeker lekker, al helemaal met dit mooie weer! Ik ben lekker even naar de stad gefietst vandaag, even het zonnetje meepakken op mijn vrije middag
Bijna....bijna....7 minuten kunnen volmaken. Ik kan wel janken op dit moment. 7 maanden lang getrained 40 minuten als top gehad en nu krijg ik niet eens meer 7 minuten vol.
Kelly.. Is het geen spanning?! Oh wat vervelend voor je. *** Einde van de ochtend een 5 km rondje gelopen ( 5 km en 100 meter ) in 30 minuten en 45 seconden. Niet slecht toch? En achter elkaar.. Mijn lijf begint weer te wennen geloof ik. Vond het trouwens bloedje heet. Opzoek naar een korte tight met ritszakje. Heb er nu 1 zonder en dat is echt waardeloos! Ik ga werken.. toedeloe!
Heej meiden! Even tijdje niet geweest, dus eerst even bijlezen @ MamavanEsmee, tips voor interval Mja, voornamelijk goed opletten dat je niet te hard gaat! Als er gevraagd wordt jogtempo jog dan ook echt en denk niet, iets harder kan ook wel, want dan kan je aan het eind niet meer versnellen. Verder vind ik rennen met Evy of Renate ideaal, want dan hoef je zelf de tijd niet bij te houden. @ All mine, leuk dat je ook gaat rennen! Welk schema van Renate ga je lopen? Als je een les pittig vind, dan gewoon die nog een aantal keer lopen tot het goed voelt. @ Carmen, lekker bezig meid! En ik ben het eens qua schoeisel hoor. Gewoon eerst proberen of het je wat lijkt en daarna meteen goede schoenen kopen (heb je veel meer aan). @ Kelly, weer een beetje opgeknapt inmiddels? Tis niet raar dat je na een griepje zoveel conditie verloren hebt Hier van de week paar keer klein rondje gelopen. Beetje klaarstomen voor morgen. Vanavond pasta eten en morgenochtend goed ontbijten en dan maar eens zien wat ik ervan kan bakken!
@Kelly, wat naar voor je meid! Hoe is het nu met je? @MvE, goed bezig! Ik moet ook maar eens op zoek naar zomerse hardloopkleding.. @Noorus, goed slapen, goed eten en dan morgen goed rennen meid! Ik ga morgen ook maar weer een rondje rennen. Lekker met de zonnebril op!
Hai dames, MvE, kan je me dat bestandje eventueel mailen? Carmen, ik ben het ook met je eens al ben ik nog geen fanatieke renner. Ik ren nu ook met m'n normale sportschoenen. Allmine, welkom en succes meid! Kelly, dank je. En succes met rennen om je test te halen. Noorus, wat is het verschil tussen Evy en Renate? En ben je al aan het rennen of lig je nog in bed? Ik wou deze ochtend ook gaan rennen, maar heb nu al 3 nachten slecht geslapen door zieke kindjes en nu geen fut om te rennen. Dames even een vraagje, welke mp3's hebben jullie? Wil morgen 1tje kopen (tot nu toe heb ik het met mijn foon gedaan maar is me iets te zwaar) maar weet niet welke goed is? En hoeveel GB moet ik hebben? Graag alle tips/adviezen zijn welkom, bvbd.
Moedertjuh.. Ik heb een goedkope met geloof ik 2 mb. PB je email adres maar even. Mail ik het bestandje door. Misschien geeft lopen je juist energie. Noorus.. Hoe ging het lopen op zandvoort?! Carmen.. Geniet van je rondje! KElly, en?? **** Vanmiddag gaan we 18 km fietsen.. Vanavond als Esmee op bed ligt wil ik weer een rondje lopen. 2 dagen rust heeft me goed gedaan. Had gisteren echt " last" van mijn enkel.
MamavEsmee, en heb je genoeg aan die 2GB om die lessen en je muziek erop te zetten? Pb komt er aan. Klopt soms krijg ik van lopen juist energie maar ik zit met 2 zieke kids dus vandaag zit het er niet in helaas. Auch balen van je enkel, doe het rustig aan he! Fiets ze!
Griepje is zo goed als over...Morgen op mijn 30e verjaardag ga ik weer de 30 minuten volrennen! IK GA HET DOEN! nog 8 dagen .....
Jeeeej! Net terug uit Zandvoort! 12 km gerend met eindtijd 1:04:22 Supertrots en wat ging het lekker!
Kelly.. Gefeliciteerd en succes met lopen morgen!! Je kunt het hoor. Moedertjuh.. Snap dat met 2 zieke kids lastig wordt! Is je man voor werk weg? Heb je een mailtje gedaan! Oja.. ik heb een mp3tje met een clipje zodat hij gemakkelijk aan mijn bhbandje te bevestigen is. Noorus.. En wat had je er lekker weer bij! Mooie tijd gezet zeg.. WOOOOHOEEEEE... Ben jaloers!! Foto's??? ***** Vanmiddag 18 km gefietst.. En vanavond na het eten 5.882 meter gelopen.. Na 22 minuten 2,5 minuutjes rek en strek oefeningen gedaan. Mijn enkel voelde erg strak. Daarna lekker verder gelopen. Al kun je beter blijven lopen, het 2e stuk kon ik moeilijker weer in de flow komen. Excl de rekoefeningen in 37,5 minuut bijna 6 km gelopen. Enkel voelt nu wel ok.. Nu woensdag weer lopen. Dinsdag helaas geen tijd.
Hoi! @noorus, goed zeg!! Da's genieten lijkt me @kelly, alvast gefeliciteerd! Het lijkt me een mooi cadeau voor jezelf. In ieder geval niet te hard van start gaan, liever iets te langzaam, dan lukt het vast. Succes! @moedertjuh, balen zeg, twee zieke kindjes. Gaat het inmiddels al beter? Ik ben ook wezen lopen vandaag, warm is het dan al zeg! Ik heb 5,6 km in 38 minuten gelopen, dus iets langzamer dan MvE Maar ging wel goed al zeg ik het zelf. Qua muziek: in mijn hardloopbroek heb ik een klein vakje waar een mp3 speler in past (eentje van 2GB, merk weet ik zo niet), maar ik heb sinds kort ook een armband waar mijn smartphone in past. Die schuif je om je bovenarm en dan heb je er verder nauwelijks last van. Ik vind het wel fijn om een telefoon bij me te hebben en bovendien kan ik dan met Runkeeper mijn tempo in de gaten houden én muziek luisteren.
Carmen.. Vind de temperatuur wel even weer wennen. En ik heb de telefoon in mijn kontzakje bij mijn huissleutel. Hoe zet je muziek op je telefoon? Ben echt een nitwit op dat gebied! En lekker toch 5,6 km in 38 minuten.
@MvE, de meeste smartphones kun je met een klein usb kabeltje aan de computer verbinden. Via de computer kun je dan muziek verplaatsen. Hoe dat precies werkt hangt van het type telefoon af, dus daar kan ik je niet mee helpen denk ik... Even Googlen op hoe?
@ MamavanE, wat goed bezig zeg fietsen én hardlopen! @ Kelly, succes vandaag en natuurlijk gefeliciteerd! @ Carmen, ook lekker bezig meis! Ja de temperatuur is echt weer wennen, wat dat betreft ben ik meer een winter-loper Hier ren ik ook met smartphone (aan m'n bovenarm, ideaal). Via Endomondo hou ik dan in de gaten hoe hard en ver ik loop. Hier zie je m'n run van gister: Running Workout | Endomondo
Nog dames wezen rennen? Ik ga op zijn vroegst komend weekend pas weer. Ben van vanmiddag tot vrijdagmiddag op cursus, dus dan komt het er niet van. Achja, beetje rust voor de benen kan ook geen kwaad @MvE, is het gelukt om de muziek erop te zetten? Tip, voor meiden die goedkope hardloopkleding zoeken: ik zag bij de Lidl hardloopcapri's en hardloopshirts liggen..
Ik ben nu bijna 4 weken aan het hardlopen. Ik doe mee aan start to run...echt een aanrader!! Het is heerlijk om weer (ben er een tijdje tussenuit geweest wegens ziekte) te kunnen lopen...binnen 2 maanden hoop ik 3 km te kunnen lopen.. Leuk om jullie verhalen te lezen en om mee te kunnen kletsen!