Marieke.. 3 km moet i.d. vast lukken!! Carmen.. Ik ga vanavond weer lopen. Het is gelukt er muziek op te zetten. Succes met de cursusdagen. *** Vanavond na het eten weer lekker hardlopen. Ga voor de 40 minuten. Mijn menstruatie komt er aan, de week er voor is mijn energiepijl echt nul maar ga er voor vanavond!
Jawel jawel ik ben toch nog geweest, niet op mijn verjaardag en ook niet de gehoopte 30 minuten....Maar wel vandaag en voor 20 minuten. Als ik dan vrijdag weer op 30 kan zitten en zondag nog eens de 30 kan halen dan ben ik dik tevreden. En dan moet het dinsdag gaan lukken om die test binnen de tijd te lopen....toch... En nu weer lekker in de tuin rommelen...tot vrijdagf dames.
Biecht.. Ga toch niet lopen. Enkel voelt niet lekker.. Baal er zo van. Ruim een jaar geleden en nog steeds last. Ook erg moe dus lekker op de bank.. Weg goede voornemens.
@MamavEsmee wat vervelend...! Het is wel wijs hoor om rust te nemen, vooral als je last hebt..ik snap dat het vervelend voelt, maar eigenlijk is het wel goed! Wel balen!! Toch een fijne avond enne...die goeie voornemens kunnen toch opnieuw gemaakt worden
@MvE, wat jammer nou dat het nog steeds niet lekker gaat met je enkel. Anders zou je ook nieuwe voornemens kunnen maken door bijvoorbeeld te gaan fietsen...Dan belast je je enkel niet zo en kun je toch aan je conditie werken.
Hoi dames, ik meld me maar weer even.. Had de eerste drie lessen van evy gelopen maar de laatste keer niet goed gelopen denk ik en daardoor een paar weken last van mijn knieen gehad (leefde zo ongeveer op ibuprofen). Baal enorm want nu kan ik dus weer overnieuw beginnen maar ik twijfel of het uberhaupt wel verstandig is, aangezien ik dus kennelijk zwakke knieen heb. Op dit moment lig ik in bed met een buikgriep dus vandaag wordt het hem nog niet maar als ik me weer goed voel dan wil ik graag weer beginnen, heb het gemist de afgelopen weken!
Goeiemorgen meiden! @ Marieke, welkom en wat leuk dat je met start to run meedoet! @ Mamavanesmee, jammer van je enkel! Hoe voelt ie vandaag?! @ Kelly, goed bezig hoor! Die 30 minuten gaan je volgende keer ook lukken! Wat moet je halen dinsdag!? @ Luca, beterschap! Heb je wel goed schoeisel? En op wat voor ondergrond loop je meestal?! Hier vanaf zondag niet meer gelopen. Even lekker rust gepakt. Denk morgenochtend weer een rondje te gaan doen
Kelly.. Fietsen vind ik alleen geen hol aan haha.. En ik moet een doel hebben om heen te fietsen. Luca.. Oh, balen van je knie zeg! Al bij de fysio geweest? Noorus.. Geniet van je rondje morgen! Mijn enkel voelt vandaag al iets beter. Niet meer zo strak. Vanmiddag even mijn oefeningen doen en ga na het eten ECHT lopen! *** Vandaag voelt mijn enkel dus weer redelijk.. Denk dat ik het vanavond wel aan durf! En naderhand goed koelen..
Hey dames, hoe gaat het? Omdat ik van de week een paar dagen op cursus was, heeft het tot vanochtend geduurd voordat ik weer ben wezen rennen. Mijn lichaam had er totaal geen zin in, maar tegen heug en meug heb ik er toch 4,2 km uit weten te krijgen. Iets langzamer dan normaal, maar ben allang blij dat ik ben gegaan. Hoe gaat het bij jullie?
Carmen, goed dat je lekker bent gaan lopen. En iets is beter dan niets toch?! Leuke cursusdagen gehad? *** Van uitstel komt afstel. Ik schaam me diep. Vandaag pas weer voor het eerst wezen lopen. Ging eigenlijk erg lekker vandaag. Met 25 minuten even wat rek en strek oefeningen gedaan. De pees aan de binnenkant van mijn enkel is erg pijnlijk en voelde weer erg strak. Dus durfde niet goed verder te lopen. Uiteindelijk 34 minuten gelopen en 5250 meter gelopen. *** Dinsdagmorgen weer lopen!
kom af en toe even mee lezen ben een echte beginner heb gisteren voor het eerst met Evy gelopen en beviel me wel erg prettig morgen avond les 2
@MvE, rustig opbouwen he, fijn dat het in ieder geval redelijk ging. Mijn cursusdagen waren erg boeiend, maar ook intensief. Had het weekend dus wel even nodig om bij te komen. @mirell, welkom! Succes met je tweede les morgen
Carmen.. IK heb rustig opgebouwd, dus probeer goed te luisteren naar mijn lijf. Conditioneel kan ik prima 45 minuten lopen. Maar mijn spieren/pezen willen niet mee Mirell.. Welkom! Veel loop plezier..
Hier weer even gelopen (voor het eerst sinds de run van vorige week). Voel toch wel dat het weer even geleden is.... Dus nu weer even proberen vol te houden!
Hallo Ik kom me ook eens aanmelden hier. Ben sinds gister begonnen Dus de tijden en kilometers die ik hier lees zijn voor mij nog ver. Ik ga straks weer even mijn nieuwe schoenen testen. Ik heb zo een schema van lopen voor beginners. Mijn moeder is al jaren fanatiek hardloopsters dus nu is tijd voor mij om Ook eens te gaan lopen.
@shay01 Welkom hier!! Het is heerlijk hoor..zeker de moeite waard om lekker te gaan lopen! Ik heb vanavond weer m'n rondje gedaan en het viel me niet tegen...heb 5 min, 3 min, 5 min, 3 min gelopen met daarvoor 20 wandelen en rekken en daarna 20 minwandelen en rekken...voel me heel lekker, maar heb wel wat last van m'n hielen...hebben jullie daar ook wel eens last van?? Nu lekker relaxen en op naar de volgende!
heb les 2 met Evy gehad 1/1... 1/1 ...2/2....3/3....3/3.... 20 minuutjes meteen na mijn werk mannetje ging eten koken en heerlijk was het. gatnogleukvinden
Goed bezig Mirell en Marieke! @ Mirell, het wordt alleen maar leuker! @ shay, heel veel plezier met lopen!
Noorus.. Hoevaak en hoeveel km loop je? Shay.. je zult versteld staan hoesnel het gaat! Veel plezier. Marieke.. Wat heb je lekker bewogen. Koel je dan niet te veel af? Als je na het hardlopen nog 20 minuten gaat wandelen? Ik zorg meestal dat ik binnen 5 minuten wel thuis ben. Of loop tot thuis. Ik zweet wel altijd erg. Mirell... Het is ook leuK! ***** Hallo meiden. Ga vanmiddag als Esmee op school is weer lopen. Hoop dan mijn nieuwe hardloopschoenen ook te hebben opgehaald. Heb de Nike Lunar Forever gekocht. Loop nu op Mizuno Wave.. Maar die zijn qua demping zo goed als op. Vandaar denk ik ook de pijn?