@MamavEsmee Het valt eigenlijk wel mee, merk wel dat als het buiten wat kouder is, ik sneller stijf wordt..maar het is denk ik gewoon een kwestie van goed doorlopen, dan blijf ik altijd wel goed warm.. Vaak is het wel 'perongelijk' dat ik zo lang moet uitwandelen..ben dan veel te ver weg gelopen haha
Hallo dames, Ik blijf nog wel even bij dit clubje erbij zitten. Vandaag de test gehad...de tijd die ik mocht rennen was 3,52 helaas ging ik 1 seconde over de tijd 3,53 Stevig balen, echt balen. Zo hard eraan gewerkt en er al zo lang mee bezig en dan verknal ik het op 1 seconde. Voorlopig even rustig aan en "uitbalen" en er dan weer tegen aan...op naar de 10 km.
Marieke.. Ik heb vaste rondjes van 5 & 6 km. Nu uitbouwen naar 7-8 km als mijn enkels het toelaten. Kelly.. Je moest een bepaalde afstand afleggen binnen een bepaalde tijd? I.d even balen en dan weer lekker hardlopen. *** Zojuist wezen hardlopen, ging echt lekker. Zelfs nog een stukje bos en een flinke heuvel meegepakt. In het bos een stukje ( 1 minuut) moeten lopen ivm loslopende honden. In totaal 5,599 km afgelegt in 36.35 minuten. Krijg net telefoon dat mijn schoenen binnen zijn. Donderdag maar uitproberen.
@MvE, Ik heb gesolliciteerd bij de politie..en dan moet je een sporttest doen voordat ze je aannemen. Daarvoor heb ik nou al die maanden hier lopen rennen. Maar helaas...ik was net te langzaam. Nou moet ik een half jaar wachten voordat ik weer opnieuw mag solliciteren.
Hoi Hoi Mag ik even inbreken? Ik wil beginnen met hardlopen in het bos. Ik heb nooit aan hardlopen gedaan dus moet ik echt gaan opbouwen. Kan ik dat het beste doen met Evy of Start to run? Nog meer tips? Bij de MP3 vallen altijd de dopjes uit mijn oren. Gebruiken jullie een hoofdtelefoon? Liefs Nikkie
Welkom bij de club Nikkie Evy en start to run is hetzelfde. Ik ben daar ook mee begonnen en voor mij was het goed te doen. Ik vond de muziek ook best goed te doen. op www.rennenmetevy.nl staan de downloads ervan Ik gebruik altijd oordopjes met een speciaal beugeltje er aanvast. Deze zijn extra zo gemaakt voor het hardlopen. bol.com | Philips Oorschelp Hoofdtelefoon SHS3200, Philips | Elektronica Zien er zo uit. Die hier zijn erg duur bij de media markt kosten ze maar een paar cent. En vaak liggen ze heel erg goed koop bij de kruidvat of action.
@ Mamavanesmee, vorige week minder gerend omdat ik nog bijkwam van de run, maar 3x per week rennen (en afstand is afhankelijk van waar je naar toe wilt trainen) is toch wel genoeg Hoe bevallen je nieuwe schoenen?! Hier loop ik ook op Lunars, ideaal! @ Kelly, wat onwijs balen van die ene seconde! Kan je nog een herkansing doen!? @ Nikkie, rennen is het bos is prima om mee te beginnen, vooral omdat de ondergrond daar minder belastend is voor je lijf. Ik heb gerend met Renate Wennemars, werk prima en is leuk vind ik! Hier normale (Apple) oordopjes, vallen ook niet uit Maar wat je nog zou kunnen doen is even zweetbandje om je hoofd, dan blijven je oordoppen zitten! Zit te twijfelen of ik nu zal gaan rennen. ZIt niet in het ritme (ben alleen nog maar maandag geweest) en as maandag gaan we een weekje op vakantie. Dus nu blijven rennen, of na de vakantie weer oppakken?!
Hai dames, Mirell, welkom. Dames, ik kan de motivatie niet meer vinden om te gaan hardlopen . Heb een schop onder m'n kont nodig denk ik . Ben futloos de laatste tijd, enige moment wanneer ik kan hardlopen is in de ochtend wanneer iedereen nog slaapt maar kom dan gwn met moeite m'n bed uit ook heb ik last van m'n onderrug. Herkent iemand dit?
Noorus.. Ik zou lekker lopen hoor! En kun je tijdens je vakantie niet ook nog een rondje meepakken? Bevallen de Lunars je goed? Ik ga er morgen op lopen! Moedertjuh.. Kan me voorstellen dat het lastig is om er s'morgens heel vroeg je bed voor uit te gaan! En elke dag een stevige wandeling ( 45 minuten?) *** Gisteren tijdens het lopen geen last. Nu wel weer last.. Grrrrrrrr! Nu elke dag weer 2-3x per dag enkel oefeningen doen.
MvE, rustig aan he met die enkel! Stevig wandelen zou ik wel kunnen maar ik zit met 2 kids die ik dan mee moet nemen, en afhankelijk van het weer lukt dat niet altijd. Loop toch het liefst kindloos.
Moedertjuh.. Doe rustig aan hoor. Als ik het niet vertrouw ga ik niet lopen. En betreft bewegen zonder kinderen is i.d. fijner maar ja, je hebt ze nou eenmaal
Goedzo! Ja idd ik heb ze en zzer blij met ze daar niet van hoor . Ik ga dagelijks stevig proberen te wandelen totdat ik de smaak weer te pakken krijg om te gaan hardlopen. Thnx meis!
@ MVE, inderdaad opletten op je enkel hoor! Mij bevallen de Lunar (ik heb de Glide3) erg goed! @ Moedertjuh, andere manier van bewegen kan natuurlijk ook! En anders toch nog maar eens om die schop vragen hier!
Hey meiden, hier wordt lekker gekletst, leuk Welkom voor de nieuwe dames! Ik loop op Asics die speciaal voor smalle voeten zijn. Geen idee hoe het type precies heet, maar die werden me (terecht, ik heb smalle voeten) aangeraden in de winkel. Gisteren had ik eigenlijk een rondje rennen op het programma staan, maar na al een paar dagen over tijd te zijn werd ik toen ongesteld. Plus een pittige dag op het werk. Ik heb het lopen maar even gelaten voor wat het was dus, en mezelf een avondje op de bank cadeau gedaan Morgen sport ik op de sportschool, dus ik denk dat ik zaterdag of zondag weer een rondje doe..
ik loop ook op asics...hele fijne schoenen..! @Carmen1982 Balen..een avondje op de bank heb je dan wel verdiend!! Ik blijf vanavond ook lekker binnen..ik moet nog strijken (bah, bah, bah) en daarna kruip ik lekker bij mn vriend op de bank..! Morgen waag ik dan nog een poging tot lopen