Hardloopclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door asje79, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik ga zo even Op de spinning fiets want ik durf het met me knie nog niet aan om te gaan lopen.. Tegen de avond begint het elke dag weer zeer te doen en s ochtends voel ik het bijna niet.
    Ik zet mijn voet naar binnen met lopen en dat heb ik vroeger aangekaart bij de dokter en ik kon daar ooit last van krijgen en nu heb ik dus last van die knie. Misschien is het toeval we zullen zien.

2. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Vervelend shay01, fietsen is dan wel goed..hopen dat het snel beter gaat!

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik weet niet goed meer wat ik ermee moet doen.
    Heb gister 10Min in rustig tempo gefiets en had toen geen last. S svonds begon ik het weer wat meer te voelen en was me knie weer warmer. Vandaag voel ik het ook weer veel. Het is niet dat ik extreem veel pijn heb maar het is een zeurende pijn en ik heb 3 dagen gerust maar daar gaat het ook niet van weg.
    Het is precies onder me knie naar binnenkant been. Al ik erop druk voelt het ook als een blauwe plek.

Aan de ene kant heb ik zoeits van ik ga gewoon weer lopen maar aan de andere kant ben ik bang dat ik dan alleen nog maar verder van huis ben.

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik zou het zeker niet overbelasten

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

shay , wat lastig man die pijn!! ik zou dan zeker niet gaan rennen, als fietsen je al pijn bezorgt.... misschien toch even langs de huisarts? heb je wel speciale loopschoenen?

ik ben vanmiddag weer wezen hollen :D 4.7 kilometer in 30 minuten... aan een stuk gerend, dus zonder pauzes...

nu krijg ik vast commentaar van DOE RUSTIG AAN hihihihi, maar het ging echt lekker en heb nergens last van! (morgen vast uber spierpijn haha)

wel zware benen nu.... alsof er lood in zit!!!

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

hoe lang ben je al bezig me lopen?
    ik kan me niet voorstellen dat ik 30 minuten achtereen ren
    maar ben natuurlijk nog maar in mijn 3e week

en ik heb ook wel eens het gevoel dat ik sneller kan maar toch hou ik me in met het idee van blesssures enz

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb gewoon asics voor beginners zei die verkoper...
    Vanmiddag zijn we even naar het strand geweest met mijn dochter en ik probeerde daar achter haar aan te rennen maar dat ging echt niet.. Pijnlijke steken in mijn knie dus ik ben bang dat ik voorlopig even niks kan doen.. Als het donderdag nog zo voelt ga ik naar de huisarts... Dan ben ik s middags vrij dus komt dan wel uit..
    Ik snap ook dat het gewoon overbelasting kan wezen en weet ik het wat dus vandaar dat ik tot donderdag wacht.. Doordat ik al 10 jaar medicatie slik voor een leverontsteking heb ik afgelopen winter nog een botscan moeten laten maken waarop uitkwam dat mijn botten al aan het slijten zijn. Ik heb de botten van de 55 jarige en ik ben 25 dus ik wil gewoon van de dokter weten of het daar mee te maken kan hebben of dat ik gewoon moet rusten en weer langzaam opbouwen wat ik natuurlijk hoop want begon het net leuk te vinden.

Lang verhaal is het weer geworden

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Shay, toch even de dokter bellen!

Muis.. I.d. niet te snel willen gaan!:D Je conditie gaat snel vooruit, maar je spieren & pezen moeten wel wennen aan de belasting. Jammer als je straks overal pijntjes krijgt. ;)

Marieke.. gefeliciteerd!:) Mooi resultaat hoor, leuk dat er een vervolg is op de beginnerscursus!

Mirell.. Nog weer geweest?

Had in de planning om vandaag de hardloop een 1/2 maat groter uit te proberen, heb slaapdienst gehad vannacht maar een drukke dienst met weinig slaap dus totaal geen puf..:)

Vanmiddag wel een uur gefietst. Morgenavond na het eten een rondje doen.:)

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

2 weken haha....... ik dacht ook dat ga ik nooit redden ( mn vriend had het ook gedaan vanmorgen) Maar het gekke is, als je je erop instelt gaat het best!!! ik vond het eigenlijk lekkerder dan elke keer stoppen tussendoor want je blijft zo wel in je ritme.... ik zat helemaal in een soort trance..... :D

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ja dit is een keuze die je maakt..
    ik zou dat dus niet doen gewoon omdat hardlopen erg blessure gevoelig is.
    en hardlopers zijn.....doodlopers....dus ik doe rustig aan in 10 weken de cursus met Evy en dat lijkt mij persoonlijk in mijn geval een goeie keus.

maar te lezen aan je eerste reacktie denk ik ook als heeeel de wereld jou zegt het niet te doen
    dat je voor jezelf al hebt beslist dat je het wel doet.
    dus ik ga je niet zeggen dat je rustig aan moet doen

ik ga wel hopen dat je lichaam lief voor je blijft....

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    MamavanEsmee

ja ben vanmiddag geweest les 7 zit erop
    voelde lekker aan en gaf weer een voldaan gevoel

daardoenwehetvoor

12. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi hoi ik wil ook graag hardlopen en lees hier steeds wat over evy is dat een app? Of zetten jullie dat op een mp3 ofzo nou ben benieuwd hoop ik ook snel de stap ga maken wil het zo graag doeg

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Muis: deed je hiervoor al iets van sport dan of ben je gewoon uit het niets 30 min gaan hardlopen? Het gaat niet om de tijd die je kan lopen want dat houden waarschijnlijk meerdere hier langer vol als het beginners schema maar zoals hier de meeste als doel hebben is om dit voor langere tijd te doen en dat ga je met hoe je het nu doet waarschijnlijk niet volhouden. Zoals mensen hier al hebben uitgelegd heb je met hardlopen zo een blessures en dan kan je een paar weken niks meer doen of je zal voor altijd een pijnlijke plek hebben.
    Maar goed je moet het zelf weten als jij denkt dat dit de manier voor jou is

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    via youtube

daar kun je evy downloaden op je mp3
    zzzzzooooo lekker

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

16. Gerieke1

Gerieke1 Lid

6 jan 2009
    79
    0
    6
    @ Shay: ik zou inderdaad toch even de huisarts raadplegen.
    @ Muis: wel knap dat je 30 minuten hebt gerend, ik doe het je (nog) niet na..

Ik ben vanavond eindelijk weer aan het rennen geweest, les 18 van Evy afgerond. Ging prima, alleen stond er wel een enorm harde wind.. maar verder was het heerlijk weer.

17. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
  18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    hier ook veel wind maar ja wat wil je....ik woon aan zee
    maar zonnetje scheen dus wel lekker

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    En weer terug van wintersport! :D

Heerlijk gehad, maar wordt wel tijd om weer wat te gaan rennen! :)

Hoe is het hier met iedereen!?

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Oh ja je ging snowboarden. Hoe was het?
    Snowboarden vind ik ook zo gaaf en zo mooi tussen die bergen.

Deel Deze Pagina