heey dames! ik wil gaan hardlopen.. welke hardloopcoach kan ik het beste gebruiken (het liefst gratis) en waar kan ik dat vinden want zelf kan ik echt geen schema maken ik heb het idee dat hier een aantal ervaringsdeskundigen zitten
Evy op je mp3 wordt veel gebruikt of hardlopen voor beginners invullen op google en dan krijg je allemaal schema s te zien die je kan volgen met een stopwatch
Evy is echt bijmij een toppertje mijn man en ik doen het allebei met Evy..... ja dat klinkt wel grappg als ik het na lees hihiihih
Julo.. Een aantal blz terug staat een linkje naar de mp3 van Evy. Mirell.. Die les is i.d. erg hetig!! *** Ga straks als Esmee op school is lekker lopen. Ben benieuwd. Ik loop s'morgens een stuk moeizamer dan s'avonds.
Goeiemorgen meiden! @ Kelly, wat superjammer dat je niet door bent zeg! Dat ze dat van 1 sec. laten afhangen Waarom ga je niet met Renate Wennemars rennen?! Zij heeft leukere nummers (meer van deze tijd). @ MamavanEsmee, je schoenen gaan goed of niet?! Lekker joh! @ Muis, ja helemaal heerlijk is snowboarden he! Jammer dat je het alweer zon tijd niet gedaan hebt! Misschien als de kids weer wat groter zijn! @ Shay, lekker een weekendje even weg, geniet ervan! Hier besloten vandaag weer aan de slag te gaan! Zijn ook weer druk bezig na mijn MK, en geloof er in dat sporten de bevruchting bevorderd (goede stimulans), dus ik ga zo mn outfit aantrekken en naar buiten!
Jeej 4,5 km gerend in 24 minuten Blij dat ik gegaan ben en trots dat ik mezelf heb weten te motiveren!
Noorus.. Lekker zeg! En in een mooi tempo. De schoenen lopen i.d. super lekker! Ben heel blij dat ik toch " dure" schoenen heb gekocht. Heb er echt plezier van! En bij de sportschool zou ik als ik 3x per week zou gaan op jaar basis bijna 500,00 kwijt zijn. Dus dan valt 150 euro nog wel mee. **** Oh ik ben zooooo trots op mezelf. Halverwege misselijk, vermoeid maar toch doorgezet. Eenmaal over het punt heen ging het lekker. De laatste minuutjes leken wel uren te duren. Maar heb mijn rondje van 6,5 km in 1 keer uitgelopen. 6.467 km in 37.11 minuten. gemiddelde loopsnelheid van 10.4 km per uur.
Supergoed weer Esmee! En ja investeren in goed schoeisel is heel belangrijk voor hardlopen (en zo duur hoeven ze niet te zijn).
Je kan op Rennen met Evy schemas downloaden. Tevens kun je hier ook mp3 bestanden vinden die je onder het rennen kan luisteren, dan hoef je zelf de tijd niet bij te houden. Succes ermee en blijf je wel hier kletsen hoe het gaat?
@Noorus en mamavesmee: Jullie zijn goed bezig! @Julo: Inderdaad 'rennen met Evy', vind ik zelf erg prettig. Ik ben na zondag nog niet weer aan het rennen geweest jammer genoeg. Ik moest gisteravond even voor de hartstichting lopen en nu is mijn mannetje aan het werk Dus schiet niet erg op zo.
Morgenmiddag ga ik naar de dokter met mijn knie ik heb nu al 1 week en 2 dagen rust gehouden en hij blijft met alles zeer doen. Lopen, zitten,liggen buigen en erop steunen gaat ook niet. Als ik terug ben doe ik weer verslag.
@Gerieke, hier schiet het ook niet op...maar ik ben weer bezig met uitstellen. Ja maa,r of nog even dit en dat doen. Grrr stom van me maar de motivatie is gewoon even ver te zoeken. @ Shay, wat jammer. Niks gaan forsren want daar heb e al helemaal niks aan. Ik hoop dat je morgen wat nieuws krijgt waaarmee je vooruit kan
Shay.. Succes bij de dokter! Kellly.. Jammer meid, je ging zoooo goed!! Gerieke.. Soms best lastig om de tijd te vinden he?! Ik loop voornamenlijk wanneer Esmee op school is. Maar ja, die hele kleintjes gaan natuurlijk nog niet. Is er niet een buuf die even ene halfuurtje wil oppassen? *** Misschien vanavond nog even een klein rondje lopen! Is dan 1,5 dag geleden. Moet kunnen toch? Druk weekend, dan komt het er ook weer niet van , ben ik bang!
Helaas ik kon niet naar de dokter hij is er niet dus dat wordt toch echt volgende want morgen gaan we weg en komen maandag pas weer terug...
2 heftige daagjes gehad best spiertjes gevoeld. maar vanavond weer lopen rond half 6 dan ben ik voor het eten klaar. nu even appeltje ontbijtkoekje en theetje drinken dan moet ik weer vooruit kunnen
whihoeeeehhh les 9 zit erop ging echt lekker en mijn ademhaling blijft mooi erg fijn!! 1/1 2/2 4/3 4/3 5/1 was de les en ook bij de 5 minuten voelde het goed wel wat last van kuitspieren
Goed bezig Mirell.. Lekker gevoel he?! Tip tegen spierpijn, na het lopen direct je benen afspoelen onder de douche met koud water!