Hardloopclub

Discussion in 'Algemene clubs' started by asje79, Aug 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Asje... Ik ga ook door weer en wind. Heb wel eens in de stromende regen gelopen, moest de kleding uitwringen en mijn schoenen 3 dagen drogen. :D Voor als het koud is heb ik thermoshirts en een jasje. Wil ook nog eens kijken voor een mooi winddicht jack, heb nu een runningjasje.

2. miek78

miek78 Actief lid

Jan 7, 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    nou het hardlopen is er nog niet van gekomen, maar heb net wel even een half uur goed doorgefietst.... moet toch ergens beginnen !

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @mamavanesmee, jeetje jij bent wel echt een doorzetter hihi.
    Scheelt natuurlijk wel als je echt goeie kleding hebt. Wil ik ook wel voor gaan kijken als ik wat langer loop, maar die kleding is zo duur ppffff

@Miek, is ook een goed begin!

@Hier, er werd gevraagd naar de moedervlek. Was niks verontrustend, zat alleen op een erg rotte plaats. Dus irriteerde me nogal. Het weghalen viel reuze mee, als was ik enorm zenuwachtig haha. Over 10 dagen hechtingen eruit en de uitslag, maar de chirurg zei al dat hij er vanuit ging dat alles goed was. Pijn valt nu reuze mee, trekt t een beetje. Ach ben 2x ingeknipt met een bevalling, doet meer pijn nadien;)

4. asje79

asje79 Actief lid

May 20, 2009
    203
    1
    18
    Gisteren toch niet gelopen, voelde me zo rillerig alsof ik ziek aan het worden ben. Vannacht slecht geslapen, dus voel me nog niet fantastisch. Hopelijk trekt het weg en kan ik morgen wel lekker rennen.

Dat jasje was wel duur idd (50 euro denk ik), maar had hem in de aanbieding bij de Perry, van asics geloof ik. Heb ook een thermoshirt voor eronder, omdat ik het al zo snel koud heb. Maar bij perry hebben ze ook veel van ICQ, het eigen merk en dat is veel goedkoper, het zat mij alleen niet goed. Het loopt wel heerlijk, zo'n dun jasje. De broek heb ik gewoon van de H&M, maar wel een van een hele dunne stof, loopt ook fijn.
    Ik waag me nog niet aan zo'n strakke hardloopbroek, haha.

5. MamavEsmee

Asje.. Dat is i.d. geen geld voor een windjasje zeg! Beterschap!

Kleding, Heb 2 broeken bij de scapino weg, mijn shirtjes zijn van nike en het jasje is ook van de scapino.. Hadden ze nu ook weer binnen geloof ik. Heb afgelopen winter gelopen in zo´n dik hooded sweater, heerlijk de handen er in.

Thermoshirtjes had ik in het voorjaar bij de kruidvat gekocht voor 6,00 per shirtje dus je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

Wendela.. Je moet wel een beetje discipline hebben voor hardlopen, maar het voldane gevoel is zo lekker! haha.. Fijn dat het weghalen van de moedervlek voorspoedig is gegaan.

6. Mogwai

Mogwai Actief lid

May 3, 2009
    163
    0
    0
    @Miek: goed bezig! Het is in ieder geval een begin.

Vandaag les 4 gedaan. De baywatch-theme kwam voorbij. Ik voelde me net Pamela Anderson die door de branding rende....Naja....zonder rood badpak en zonder branding dan.....en zonder cup dubbel d ;)

En toegegeven: rennen door de regen ging best goed, helaas moest ik daarna 3 minuten door de stromende regen wandelen, vond ik toch een stuk minder. Ik kreeg het best koud! :(
    Maar voordeel is wel dat je niet kan wachten totdat Evy zegt dat je weer mag rennen. :D

Dus ook maar eens kijken naar een jasje dan.

@Wendela: fijn dat het meeviel.

@Asje: Ik hoop dat je je wat beter voelt. Beterschap.

@MamavEsmee: bedankt voor de tips! Goed bezig! :D

7. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    kom me ook even melden hier.
    Ben gisteren begonnen met Evy les 1. Viel me honderd procent mee. Had al zaker 5 jaar niet meer gelopen.
    Moet er ook echt de wekker zetten 's-ochtends. Ik ga voor de kinderen wakker worden. Dan is mijn excuusvlucht op z'n laagst;)

Ik hoop het vol te houden en in het voorjaar zo lekker 10 km te kunnen lopen.

Succes allemaal

Gr Heel76

8. miek78

miek78 Actief lid

Jan 7, 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    @ heel76

knap hoor 's ochtends vroeg ik doe het je niet na....

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    He leuk een hardloop topic.

Ik ben inmiddels verslaafd aan hardlopen het is voor mij therapie verstand op nul lekker rennen en klagen met je medeloper:D.

Mijn doel is 10 km binnen het uur paar weken geleden voor de vakantie heb ik hem in 1h en 48 sec gelopen. Nu weer even in komen na de vakantie.

Iphone; Runkeeper app is echt super dan zie je precies hoe lang en hard je loopt en dus ook wanneer je een dip heb.

Iemand vroeg of je zwanger ook kon hardlopen.Bij mij ging het beter dan wandelen omdat ik dan een minder grote pas maakte. alleen heb je op een gegeven moment het gevoel dat je constant moet plassen. Heb ervaring tot 20 weken...

Strakke broek even slikken maar het zit wel veel fijner tijdens het lopen;).

Bij de liddle hebben ze ook af en toe loopkleding.

Succes allemaal ik mag vanavond weer

10. miek78

miek78 Actief lid

Jan 7, 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    kan je die Evy ook op je telefoon zetten?? weet iemand dat toevallig?

11. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    @miek78 vast wel. Als jouw telefoon mp3 bestanden kan verwerken is het gewoon hetzelfde als bij een mp3-speler.

Gr Heel76

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @miek, ik kan het wel, maar ik vind het vervelend dat ik dan steeds iedere les opnieuwe de vorige moet wissen en de nieuwe erop zetten. Want neemt teveel geheugen in beslag bij mijn foon. Dus heb voor 20 euro maar een mp3 speler gekocht, waar 8gb op kan.

13. MamavEsmee

Kan i.d. op je telefoon mits je een geheugenkaart hebt waar veel gb op kan.

Zit in sportkleding te wachten tot ik kan gaan hardlopen. Maar mijn nieuwe telefoon komt tussen half 4 en half 6 en is er nog niet.. Baal dus behoorlijk. En aangezien ik hem zelf moet aannemen..

14. miek78

miek78 Actief lid

Jan 7, 2007
    295
    0
    0
    drogiste
    noord holland
    ik ga het vanavond eens proberen om het erop te zetten !
    we gaan nu even wandelen en daarna ga ik denk ik nog wel even fietsen !

15. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er zaterdag eentje gekocht bij de kruidvat voor 18 euro van 4 of 8 gb met een clip en al. Werkte gisteren super, is toch makkelijker meenemen dan een telefoon.

Gr Heel76

16. MamavEsmee

Hier vanavond een rondje van 5.9 km gelopen.. Helaas na 22,5 minuut 2 minuten moeten wandelen door een kramp in mijn kuit. Daarna nog 11 minuten gelopen.

Ondanks het wandelen tussen door toch een loopsnelheid van 10 km per uur, dus denk ik toch te hard gelopen en daardoor kramp gekregen?

Was wel lekker!!

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    MamaVesmee mooi rondje in een mooie tijd misschien iets te hard.
    Las dat je een iPhone krijgt? Dan kan je op 10 km p /u lopen en hou je het hele rondje vol.

Ik heb vanavond 6.7 km gelopen in 41:06 net geen 10 km p/u maar wel tevreden voor het eerste echt serieuze rondje na de vakantie. Donderdag staat de 8 km op het programma.

18. MamavEsmee

wuppie..Normaal kan ik 5 km ruim volhouden, maar die stomme kramp..

Jij ook lekker gelopen zeg!!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zit stevig te balen...is het de komende dagen prachtig hardloopweer, zit ik met die stomme hechtingen...grrrrr

20. Heel76

Heel76 Actief lid

Jul 15, 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is inderdaad goed balen. Maar ipv hardlopen hetzelfde stuk wat steviger doorwandelen? Toch nog de frisse buitenlucht en beweging!

Hopelijk blijft het gewoon voorlopig goed weer en kan je er alsnog van genieten.

Ik ben gisterochtend vroeg weer gaan lopen en morgenochtend staat ook in de planning. Kijken of we die conditie weer wat kunnen opkrikken

Gr Heel76

Share This Page