Kelly.. Wat balen! gerieke.. Langzaam opbouwen hoor. ***** Hier gisteren lekker gelopen, 7,5 km in 44 minuten. Zonder intervallen.
eindelijk weer eens goed nieuws. Gisteren ben ik een uur gaan lopen op een stevig wandeltempo. En ik heb vandaag nog nergens last van. Morgen ga ik weer een uur lopen en dan het tempo iets omhoog brengen. En als dat ook geen probleem gaat geven dan mag ik maandag bij de fysio op de loopband beginnen met rennen. En als dat goed gaat mag ik langzaam gaan uitbreiden met rennen. Eindelijk het gaat weer wat vooruit. MvE Wow wat heerlijk om zo even door te kunnen rennen. Toppie hoor!
Kelly.. Klinkt positief! *** Vanmorgen weer lekker wezen lopen.. Totaal van 6,4 km. Na 25 minuten even lekker wat gedronken en verder gelopen tot 40 minuten.
ja tuurlijk mag je meekletsen, alleen het is de afgelopen tijd nogal uitgestorven hier. Volgens mij is iedereen vertrokken naar het start to run clubje. Welke les ben je mee bezig?
ik heb alle lessen al gehad. Ik heb een tijdje zo gerent gewoon 30/40 minuten tot ik een scheenbeen blessure kreeg. Nu ben ik herstellende en zit ik weer op 20 minuten
haha ja hier is het stil... ik loop vrijdag de laatste les van evy. En dan ga ik gewoon even een tijdje verder om daarna keep running te doen...
na de laatste les moet ik 5 km rennen volhouden. En daarna door naar keep running en dan moet je aan het einde 10 km vol kunnen houden. Ben benieuwd.