wat mocht ik hier mee. hij N**kt een ander zij weet van niets!

Discussion in 'De lounge' started by Amfy, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

#1 Amfy, Aug 20, 2010
    Last edited by a moderator: Aug 20, 2010
    ik weet even niet wat te doen.
    ik kom er vandaag achter dat een kennis haar vent sex heeft met een vriendin van mij.hij blijkt dus een dubbel leven te leiden.

ik ben echt laaiend geworden op mijn vriendin dat ze zich hier mee heeft in gelaten.maar zij heeft ook wel zoiets hij heeft mij op gezocht (klopt ook dat weet ik want ik heb met mijn stomme kop haar nummer gegeven)

wat moet ik nu doen. ik trek eigenlijk heel snel mijn mond los en ben altijd eerlijk. nu is meneer alleen geen beste en dreigd heel erg veel.

wat moet ik hier mee. het aan haar vertellen of wat?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou eerst tegen haar vriend vertellen dat jij er vanaf weet en dat je wil dat hij het tegen haar gaat vertellen, binnen een bepaalde periode. Als 'ie 't dan nog niet heeft verteld, zou ik 't zelf tegen haar vertellen. En tegen die vriendin van jou zeggen dat ze er mee moet stoppen!

Als mijn vriend vreemd zou gaan en anderen weten dat, zou ik ook graag hebben dat het tegen mij verteld zou worden.

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik denk dat als ik die kennis had geweest, ik toch wel heel graag wilde weten als mijn vent zou vreemdgaan.

het is lastig want je zit er nu eigelijk middenin.. Ik zou het toch denk ik wel vertellen.

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik zou het haar wel vertellen.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hij weet dat ik het weet dus dat wat gelijk duidelijk dat hij het moet zeggen. maar ik zie hem tot alles in staat.

mijn vriendin kan hij natuurlijk ook aan gaan pakken en dat is iets wat ik dus echt niet wil! we hebben meerdere vrienden in die groep en hij zou zorgen dat ik hun kwijt raak daar is hij toe in staat

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Wat zijn dat dan voor vrienden als ze zich er zo mee in zouden laten. Echte vrienden kennen jou beter en zullen zich niet door hem laten op jutten. Anders kun je die vrienden wel missen en zijn ze het niet waard. Misschien kun je wat bewijs vergaren zodat je sterker staat tegenover je "vrienden".

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Hmm dan is het lastig..

Maar toch twijfel je.

Ik zou zeggen volg je hart en denk goed na wat jij gewilt zou hebben als jij in die vrouw haar situatie zat..

8. Romana

Romana Actief lid

Jun 1, 2010
    443
    0
    0
    Hmm ik weet niet wat ik zou doen. Je zegt het is een kennis van je. Wie zegt dat zij jou zou geloven? Als die man al niet zo lieverdje is, tja kweet niet of ik me erin zou gaan mengen. Je kan je vriendin zeggen te stoppen, maar ook dit is haar eigen keus.

Als het echt mijn VRIENDIN zou zijn waarvan de man vreemd gaat zou ik het wel zeggen. Dit zou ik ook van haar verwachten. Maar een kennis, nee hoor wie weet wat je je op je hals haalt....

9. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    waarom zeg je neit tegen je vriendin dat zij ermeem oet stoppen? als het toch al niet zon lieverdje is wat meot ze dan met hem? als hij maar een kennis is en tjah dan is het sneu voor die andere meid maar jah dan heb jij en je vriendin er niks meer mee te maken. en meestal komt zoiets toch wel uit.

ken zelf jammer geneog ook genoeg gevallen om me heen en het kwam altijd wel naar boven hoor. mensen praten zoveel.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

vriendin heeft als gezeg dat ze niets meer met hem doet.
    want zij is er achter gekomen dat hij nog een 3e heeft

11. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zo dan weet ie helemaal van wanten zeg. maar goed dan zou ik het laten gaan zijn "vriendin"komt er echt wle achter hoor en als jij het als kennis al weet dan weten gauw geneog meerdere mensen het en zou me het verbazen als zij er neit achter ozu komen.

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik zou het liever van mijn man te horen krijgen dan van een vriendin of wie dan ook. Ik zou hem dus wat meer onder druk zetten in de hoop dat ie het wel vertelt.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker type om zo te horen. Als je vriendin al zegt dat er nog een derde in het spel is en ze gaat er niet meer mee om nu. Denk dat ik het maar even op zijn beloop laat. Maar wat je over die vrienden zegt als je het zou door vertellen aan zijn vriendin weer en dat hij dan wel een herrie zou schoppen en ze trappen er in. Wat is die vriendschap dan echt waard vraag ik me af.

Die vriendin moet ondertussen wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft of ze moet stekend blind zijn misschien weet ze er wel van af.

Maar zou lekker even me mond houden. En anders eens een telefoontje nep plegen naar die vriendin ergens in een telefoon cel met verdraaide stem bv. Als je het toch wil vertellen toch.

Denk zelf niet dat je wat aan mij advies hebt maar wie weet.:( vind ook zo lastig om over zo iets iets van een andwoord te geven.;) Lekker duidelijk ben ik ja weet.;)

14. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik zou niks zeggen. Die vrouw komt er vanzelf wel achter, en wie weet weet ze het al lang en doet ze ook 'alsof der neus bloed'.

Niet mee bemoeien is mijn ervaring, uiteindelijk zal jij degene zijn die alles kwijt raakt, hij red zijn relatie wel en begint over 5 maanden opnieuw :)

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    persoonlijk zou ik ook me mond houden , je weet nooit !

16. s1986

s1986 Niet meer actief

Lastig!! Zelf zou ik toch echt wel graag horen als er zoiets is! Misschien zou ik eerst aan je twijfelen maar je erna toch erg dankbaar zijn!! Succes met je beslissing. Het is jmmr dat je vriendin weet dat jij het weet... Anders had je het makklijker kunnen zeggen.

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    het hangt ervanaf hoe goed je die kennis kent... ik zou persoonlijk mijn mond niet kunnen houden :D ik zou het haar op een of andere manier toch beetje duidelijk maken mss wat hintjes geven... of inderdaad is iemand van je andere vriendinnen haar laten op bellen met de mededeling dat ... zijn sigaretten is vergeten gisteren ofzo ?? :p i know... i am mean! :D

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zou eerst naar haar vriend gaan en zeggen dat hij eerlijk moet zijn tegen over haar en dat hij niet haar zo mag belazeren
    en als hij dat niet doet dat je het zelf doet omdat het niet gezond is om een dubbel leven te leiden en haar er zo in laat :(

Share This Page