Eiceldonor gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Ieoor, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Wij zijn (net als zo velen) op zoek naar een eiceldonor……

7,5 jaar en zo’n 18 ziekenhuispogingen verder, staan wij nog steeds met lege handen. De 7 IUI’s mislukten keer op keer. 11 maal zijn we met een ICSI poging gestart, 7 puncties hebben we achter de rug en er zijn slechts een paar terugplaatsingen geweest. Helaas, geen van allen met een positief resultaat. Vervroegde overgang plus low responder noemen de dokters het na de eerste ICSI poging al. En ECD de enige mogelijkheid tot een succes.

Wanhopig zoekend naar DE oplossing zijn we (tegen beter weten in) onder behandeling geweest bij het lokale ziekenhuis, het Geertgen, Leuven, Antwerpen, Dusseldorf en Gent. Hebben onderzoeken laten verrichten in Athene en hebben contact gehad met Istanbul….. Antibiotica kuren, bloedverdunners, infusen, kinderaspirines, acupunctuur en osteopathie… Meer klinieken, artsen en mogelijkheden zijn er niet voorhanden om onze wens in vervulling te laten gaan.

Daarom nu toch maar de stap om actief op zoek te gaan naar een donor.

Wij zijn reeds 14 jaar samen, 7 jaar getrouwd, 38 en 40 jaar oud, beide een goede vaste baan, HBO/MBO geschoold, mooie koopwoning met tuin, school om de hoek en voldoende speelkameraadjes in de straten om ons heen.

Wij zijn op zoek naar een vrouw die zo lief zou willen zijn om haar eitjes aan ons te doneren.
    Wij zoeken een slanke vrouw met blauwe ogen en liefst blond haar.

Ben jij die engel waar wij op hopen… dan hopen wij van je te mogen horen.
    Onze dank zal onvoorstelbaar groot zijn, en jouw hulp enorm gewaardeerd!!!!

Liefs,
    Ieoor

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Sterkte met het zoeken naar een donor...

Waarom een slanke vrouw met blauwe ogen en blond haar...?

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Jo85 dank je wel!

Omdat ikzelf ook blond ben met blauwe ogen.... Ik zou het fijn vinden als een eventuele donor dezelfde haarkleur en kleur ogen heeft.

4. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg veel succes en sterkte toegewenst met jullie zoektocht, ik hoop oprecht dat jullie iemand zullen vinden en na al die jaren alles toch af mogen sluiten met een kleintje.
    Liefs,

5. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Ik ken je naam nog van een aantal jaren geleden, toen ik een meelezer (en soms schrijver) in het mmm-forum was. Je verhaal maakte toen veel indruk, elke keer weer de teleurstelling..
    Wat ontzettend verdrietig dat jullie nog steeds met lege handen staan.

Ik hoop dat jullie snel een geschikte donor vinden. Veel succes met alles.

6. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Het is voor mij helaas de tijd nu niet omdat ik zwanger ben van m'n tweede kindje maar het is wel iets waar ik in de toekomst voor open sta om een kinderloos stel te kunnen helpen... Ben wel blond met blauwe ogen overigens ;) maar ik weet niet hoe lang jullie kunnen/willen wachten.

Natuurlijk moet ik het tzt nog wel met mijn man overleggen, maar aan mij zal het niet liggen.

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Wat een lieve reacties Dormouse en Cally! Dank jullie wel.

Patruusje wat lief dat je het overweegt!!!! We wachten nu al zo lang... dan kunnen er nog wel een paar maanden wachten bij :) !!!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik dat geval zou je me mogen contacten volgend jaar dan kunnen we verder kijken, als jullie niet toevallig al iemand hebben gevonden tzt...

9. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hoe gaat zoiets in z'n werk eigenlijk?
    Ik heb er nog nooit over nagedacht.

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Patruusje dank je wel; ik ga het zeker onthouden ;)

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Minny: voor meer informatie zou je eens kunnen kijken op de site van Freya:

Eiceldonatie

Uiteraard volgt er eerst een kennismakingsgesprek, vervolgens een gesprek bij een arts en psycholoog.
    De procedure an sich zal bestaan uit medicatie spuiten en uiteindelijk een punctie (erg kort samengevatte versie is dit uiteraard).

Op Freya zijn ook besloten groepen voor eiceldonoren waar meer info te vinden is mocht je die zoeken.

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb het net even bekeken, maar de donor moet dus ook een ivf traject in. Ik had geen idee.

Ik hoop dat jullie iemand kunnen vinden!

13. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Hoi...
    Ik ben blond blauwe ogen .. Maar na 4 kinderen echt niet slank meer ..
    Ik zou je graag willen helpen hoor .. Alleen dat slanke gedeelte is er niet meer .. Ben geen 100 kilo .. Zo'n beetje 80 kilo bij lengte van 166 ...

Ik hoor het wel .. Iedergeval s6 met de zoek tocht ..

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wauw wat lief!

Ts ik hoop dat je een geweldig gevoel bij iemand gaat krijgen en dat jullie dromen uitkomen!

15. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ook ik heb je al een tijd gevolgd.

Ik heb ook een lage AMH waarde (lage eicelreserve) vandaar dat ik veel topics heb gelezen waar je ook in meeschreef.

Ik kan je dus helaas niet helpen, daarbij heb ik donker haar en donkere ogen.

Ik wil jullie heel veel succes en kracht wensen, ik vind deze stap erg moedig en aangezien jullie kinderwens heel groot is, ook een verstandige stap. Ik vind je echt een hele sterke vrouw dat je al zoveel voor jullie kinderwens hebt ondergaan en hoop voor jullie dat er op deze manier snel een einde komt aan het turbulente mmm gebeuren en jullie kunnen gaan genieten van de verdiende rust die er dan komt.

16. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Wat moedig om hier je verhaal te vertellen en om hulp te vragen!
    Ik vind het heel naar om te lezen dat jullie na zoveel jaar nog steeds met lege handen staan. Wat hebben jullie er ongelooflijk veel aan gedaan om papa & mama te kunnen worden!

Zelf heb ik ook een lage AMH (0,29) en een hoge FSH (14,4) met daarbij een dochter die is gediagnosticeerd met Autisme.
    Wel blond met blauwe ogen en redelijk slank ;)
    Ik ben zeer waarschijnlijk geen goede donor kandidaat voor jullie... Wat hoop ik met je mee dat je iemand vind die dat wel is!!!

Is de reden dat je op deze manier een donor zoekt, omdat je wil dat het kindje de blauwe ogen / blonde haren genen mee krijgt?
    Want ik weet dat er veel naar Spanje gaan voor eiceldonatie en dat is nog anoniem ook.

Heel veel sterkte gewenst!!!

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.880
    113
    Noord-Holland
    Heel veel succes Ieoor! Dat je nog steeds met lege handen staat wat vreselijk verdrietig.. ik hoop dat je een lieve donor vindt!

18. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Wat een doorzettingsvermogen om dit te vragen. Bewonder je kracht.

Hoop voor je dat je een geschikte donor vind. Zodat je je wens in vervulling kan gaan. Naar al het verdriet is jullie dat gegund.

Wens je heel veel kracht.

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat schrijf je dat bijzonder, ik word er zelf emo van... Wij zijn nu ook bezig met onze kinderwens, maar ik zal hier in de toekomst graag over willen nadenken.
    Ik kan je voor nu niet helpen hiermee, maar ik wens jullie het allerbeste en hopelijk hebben jullie binnekort een fijne donor.
    Liefs X

20. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Wat verdrietig allemaal, zoiets hoop je niet mee te maken.
    Ik hoop oprecht dat jullie een lieve donor vinden, en dat jullie wens in vervullen zal gaan !

Ik zal voor jullie duimen! :)

Deel Deze Pagina