Kan prima hoor als je het daarna goed afwast. En je gebruikt natuurlijk ook geen halve fles ofzo hè..
Gisterenavond de glazen in achoonmaakazijn met beetje water uren laten weken maar tevergeefs… Glazen nog steeds vlekkerig wit.. ik neig nu naar toch maar nieuwe waterglazen..
https://shop.vtwonen.nl/product/pasabahce-tumbler-timeless-21-cl-transparant-12-stuk-s/949897/ Deze vind ik bv mooi maar ik vrees niet stapelbaar en de zware variant (ik zoek lichte glazen)
voortaan in de vaatwasser spoelglansmiddel doen. dan krijg je die witte waas niet. wij hebben ook een aantal glazen op die manier verpest. omdat ik het altijd vergeet bij te vullen... je krijgt het er ook echt niet meer uit. het is echt aantasting van het glas, en niet een laagje wat erop ligt. Waarom worden glazen dof of wit in de vaatwasser? | Informatie en tips (vaatwasser-info.nl)
Nee hier ook hoor, maar maakt wel uit welk merk je gebruikt. Goedkopere merken zorgen wel eens voor die aanslag
Misschien dan in combinatie met hardheid van het water of de vaatwasser? Hier erg hard water en eigen merk is hier altijd drama.
Zal vast een rol spelen. Geen idee hoe het hier zit met de hardheid van het water. Even opgezocht: “gemiddeld hard”.