Zoals de titel luidt hebben julli er weleens iets besteld? Ik zie er een leuk jurkje staan. Maar twijfel over de maat. Valt het bij hun normaal of juist klein/groot? Hopelijk kunnen jullie helpen..
Yep! Ik heb twee avondjurken besteld daar. Echt super goede kwaliteit (zelfs de coupeuse die werkt bij een bruidsmodezaak was aangenaam verrast), maar moest nog wel op maat gemaakt worden. Met de gewone kleding heb ik helaas geen ervaring.
Ik heb een wit colbertje besteld daar. Kwaliteit was erg goed, maar ik moest hem helaas wel weggeven aan een ieniemini klein vriendinnetje. Ik heb zelf maat S, maar had maat M besteld omdat ik dacht "tja, t is Azie, dat zal wel klein vallen". Nou, dat was een understatement. Ik kon er nog niet met 1 arm in. (en zelfs dat ieniemini vriendinnetje met size zero moet hem open dragen omdat ze de knoop niet dicht krijgt
Ik heb er ook besteld en het valt inderdaad heel klein. Let je er wel op dat je boven een bepaald bedrag nog een aparte rekening krijgt voor de BTW en invoerrechten. Al weet ik niet meer precies bij hoeveel maar er is hier vast wel iemand die dat weet.
Geen kleding. Maar ik had er laatst bijna een diadeem besteld. Ik had wel mijn email adres achter gelaten beetje dom want nu word ik bestookt door emails van hun. Wel 3 keer per dag!
Dat bedrag ligt rond de 22 euro geloof ik... aah: Buiten de EU Bestel je iets bij een internetwinkel van buiten de EU, dan hangt het van de waarde van de bestelling af of je belasting moet betalen. Tot 22 euro (exclusief verzekerings- en vervoerskosten) hoef je geen douanerechten of omzetbelasting af te dragen. Dat iPad-kabeltje uit China van 4 euro kun je dus laten opsturen zonder dat er aanvullende kosten bijkomen. Zijn de bestelde producten tussen de 22 en 150 euro waard, dan hoef je geen invoerrechten te betalen. Maar je bent wel verplicht om 21 procent btw af te dragen. Bij leveringen van 150 euro of meer betaal je zowel btw als invoerrechten. Die douanerechten variëren per productsoort. Zie daarvoor dit overzicht van de Belastingdienst. ik heb overigens vrij goede ervaring met DHgate . Eén bestelling is niet aangekomen, maar om mezelf 'in te dekken' bestel ik altijd goedkopere dingetjes. Dit was dus ook een jurkje van circa 10 euro.
Valt dus wel klein. Gaat om een jurkje van 10 dus eigenlijk niet een heel groot bedrag. Ik zit zelf in maat m/l. Ik neem de gok en dan zie ik het wel. Bestel dan maat xl. Mocht het me te klein zijn dan heb ik mijn zus wel die het dan past. Bedankt voor de reacties!