Hardlopen en zwanger worden.. wie doet het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eef92, 29 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef92

Eef92 Fanatiek lid

8 jan 2016
    1.056
    475
    83
    Naja, wij gaan de mmm in dus zou er niet zo snel zwanger mee gaan worden ;) dat is de insteek ook niet.
    BMI is met 1 kilo te hoog.. dus dat valt ook wel mee maar Tis meer mijn eigen gevoel.
    Ben nog niet geweest! Slecht. Op een of andere manier voelt het niet goed. Denk dat ik mijn menstruatie afwacht en dan ga beginnen. Maandag is mijn NOD! Tot die tijd gewoon gezond eten en wandelen..

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik ga ook weer beginnen, maar wacjt even tot mijn mk voorbij is..
    vond het altijd heerlijk op een rustige tempo te lopen/rennen, en daarbij middels muziekje mijn hoofd leeg kunnen maken.
    Al hebben vl en ik nu wel besloten nog gezonder en actiever te gaan worden..

Maar hardlopen hoeft geen belemmering te zijn qua zwanger-worden..
    bij mijn andere 3 reed ik actief paard (helaas paard overleden dus die sport vaarwel gezegd), en daar hobbel je ook flink mee ..

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk hoor, doe vooral waar je je zelf goed bij voelt he dat is het belangrijkst!

Misschien kun je als tussenweg hardlopen zoals zou 'moeten' als je zwanger bent? Luisteren naar je lichaam moet je altijd, maar ook een hartslag aanhouden die niet veel hoger gaat dan 145/150 (even gemiddeld genomen)? Je kunt bijv. bij Decathlon een goedkoop horloge halen met hartslagband en dit in de gaten houden, dan zit je altijd gewoon 'goed'. :thumup:

Deel Deze Pagina