Dag dames In februari dit jaar heb ik een keer een maand menstruatie over geslagen en vanaf toen was me cyclus op regel. Stipt iedere 14e van de maand kon ik de rode vlag uit hangen. Nou heb ik 14 juni me laatste menstruatie gehad en ben nu dus 2 weken en een beetje over tijd. In tegenstelling tot februari heb ik nu ook echt symptomen die me zeeeer bekend voorkomen (zwangerschap dochter). Snel duizelig, misselijk vooral ochtend, en gespannen pijnlijke borsten/tepels, witte afscheiding, terwijl ik dat niet heb voor me menstruatie aanbreekt en me temperatuur is 37.3. Plus me buik is opgezet. Heb nog geen test gedaan, wil deze week nog even afwachten maar alles in mij zegt dat ik 100% zwanger ben. Wat zeggen jullie? (behalve testen)
Meer dan twee weken overtijd, 100% t gevoel zwanger te zijn en nog niet getest??? Waarom niet? Gewoon doen!
2 weken overtijd en nog niet getest?? Wauw had ik dat geduld maar! Ik zit nu 9 dagen voor nod en wil al testen hahaha.... Ik zou zeggen testen! Laat ons niet langer in spanning!!!
Ik sluit mij aan bij Colinn.. Wat een engelengeduld..wel heel mooi trouwens dat je dat kunt. Thumbs up!
Ik snap je probleem niet zo, gewoon 2 weken overtijd, zeker weten dat je zwanger bent en toch niet testen, vind het maar raar.
Wie heb het hier over een probleem Jabinca? Dat maak jij ervan. Dat ik niet zo snel test heb te maken met dat me lichaam me wel vaker voor de gek heb gehouden vandaar dat ik niet zo snel test.. dus wat is daar dan raar aan Jabinca?
Omdat je in je openingspost aangeeft dat je 2 weken en een beetje overtijd bent...Dan is het toch niet vreemd dat we zeggen dat je gewoon een test moet doen. Is uiteindelijk de ENIGE manier om erachter te komen toch? Niet flauw bedoelt hoor
probleem is misschien niet het juiste woord maar we proberen allemaal zwanger te worden hier en dan wacht je gewoon 2 weken om te testen, misschien ligt het aan my maar ik snap dat echt niet. Niet om jou aan te vallen hoor maar vroeg me af wat je anders met je vraag wou bereiken...
Knap dat je nog niet getest hebt. Maar testen is de manier om erachtercte komen of je zwanger bent of lange cyclus hebt. Ben benieuwd. Duim voor je.