Wie weet welke dettol ik doorvoer moet hebben, vond het vroeger altijd zo lekker ruiken, maar zie nu alleen maar dettol met geurtjes eraan; lime, citrus en ocean breeze....maar ik wil gewoon lekker die ouderwetse geur vd dettol....is dat ergens nog te koop? Of moet ik dan toch aan 1 vd deze geuren die er het meest op lijkt? Kan t op de website van dettol ook niet vinden...misschien is het vervangen door een nieuw product van ze?
https://online.kruidvat.nl/product/49482-49147/Ontsmettingsmiddel.html?parentid=12980000000346&navigationid=13010000000237 Dit is de ouderwetse dettol. Bij de drogist te koop en niet in de supermarkt voor zover ik weet.
Ik heb de ouderwetse gewoon bij Etos gekocht. Hier in B verkopen ze het ook bij de apotheek, kun je ook grotere verpakkingen vinden.
Oh ik vind dat echt een verschrikkelijke geur... Ik heb nu ook de dettol spray, met een geurtje. Die vind ik wel nog te doen
Haha wat heeft iedereen dan een verschillende geur he, ik houd juist niet van al die citroen en vruchtengeurtjes aan schoonmaakmmiddelen
Ik ga meestal altijd voor de blauwe schoonmaakmiddelen: oceaanfris Met bloemengeuren heb ik niet zoveel...
Idd te koop bij apotheek of drogist. En dat er cutaan op staat is niet erg, je kunt er gewoon mee poetsen. Ik vind het ook een heerlijk middel en ontvet ook super.
Echte ruikt idd t lekkerst. Wij kochten het meestal op de markt. Volgende week weer eens een flesje halen je brengt me op ideeën haha
Wij kochten de Dettol in "grootverpakking" om de werpkist mee schoon te poetsen.... en de vloeren. Je wilt niet weten wat een derrie een nestje pups kan veroorzaken let wel even op: ik reageerde best wel sterk op de Dettol, mijn handpalmen gingen helemaal vervellen. Dus sinds die tijd gebruik ik huishoudhandschoenen bij poetsen met Dettol.
Op de markt en braderieën heb je ze vaak veel goedkoper. Bij van die kraams met van die bakken met shampoo enzo. Vind het in de winkel echt duur.
Gewoon bij de Kruidvat. Ik koop het altijd in de aanbieding. Ik vind het heerlijk ruiken, echt zo'n geur van in mijn kindertijd.
Omdat het een ontsmettingsmiddel is staat erop voor cutaan gebruik.. zodat mensen het niet gaan drinken ed hihi. Je kunt het dus ook gewoon gebruiken voor het poetsen, maar ook om wondjes te ontsmetten
Heerlijk! Net onze casa nog met dettol gedweild. Herinnert me aan vroeger toen mijn broertje in 1981 werd geboren en ik nog een meisje van bijna 4 was. En het herinnert me aan mijn eigen kraamweken