Haalt werkelijk waar al het bloed onder mn nagels vandaan. Alle 20 nagels!! Ben ik nou de enige die zich zo irriteert aan de manier hoe Gisele praat en doet in die reclame? Ik zit me ook steeds meer af te vragen of de reclame voor mannen of vrouwen is.... Het is net of dat mens je moet opgeilen ofzo Wie ergert zich er nog meer aan? Of een andere reclame
Doet me eigenlijk helemaal niks, die reclame. Ik word er niet warm of koud van, hij is maar saai! De Pedigree reclames vind ik altijd leuk
Zo ook die reclame van honkemoller met silvie vd vaart En die nieuwe met renate verbaan over smeerkaas is ook
Ja, mijn vriend moet er ook niks van hebben. Terwijl die haar bij de Victoria Secret's shows wel een "fijn wijf" vindt.... En Latta...indd, ook zo dom. Al is Latta zelf wel lekker
Oh ja, de latta reclame inderdaad ook. Maar snap het hele product ook niet zo. Als ik opgeklopte boter wil dan maak ik het zelf wel en dan ga ik daar geen 2 euro voor betalen
Ik erger me wel aan een reclame van Esprit, maar volgens mij bedoelen wij niet dezelfde. Ik vind die ene zo irritant "music is inspiring" dan denk ik, rot toch op man theemuts. haha
Vind hem ook erg irritant. Zoals ze praat. Hoor ik alleen blablabla. Ben erachter waarom ik hem irri vind. Ze praat alsof ze over iets heel interessants praat maar eigenlijk zijn de woorden inhoudloos haha!
Daar snap ik ook niks van... Waarom meer betalen voor inhoudelijk minder boter wat je weer plat smeert op je brood? Hihi
of die ene: nom nom nom nom, nom nom nom, nom nom en die hond die dan zo losgaat op dat botje, echt geweldig Ik vind trouwens al die esprit reclames met gisele irritant, gewoon de manier hoe ze praat....
Erger me wezenloos aan die reclame ja! Ze mompelt en is niet te verstaan. En als je al wat verstaat van wat ze zegt, is het nog onzin ook! Mijns inziens dan...
Zegt me niets die reclame van Esprit.... Pedigree en al dat andere hondenvoer op die reclame's, zijn alleen wel heel erg slecht voor je hond. Heel veel mensen weten het niet, maar het is rommel...