E-reader Kindle paperwhite

Discussion in 'De lounge' started by pientje1, May 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Heeft iemand hem? En sowieso een e-reader, bevalt het? Hou erg van lezen, dus zal hem veel gaan gebruiken. En lees vaak lang achter elkaar, is dat goed te doen (niet storend aan de ogen)?

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ik heb er een, mij bevalt hij heel goed. Ik vind de paperwhite niet storend aan de ogen. Ik heb het eerste type (heb hem al bijna 2 jaar), bij sommigen is bij dit type blijkbaar de achtergrondverlichting niet egaal, bij mij wel, behalve aan de randen, maar daar heb je normaal geen text.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ik heb een Kobo Glo, bevalt erg goed! Heb niet vaak de concentratie om te lezen, maar het leest erg fijn.

Let wel goed op de bestandsformaten die je er op kunt zetten!

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    2,012
    191
    63
    Ik heb de Kobo aura HD fijne ereader.
    Hiervoor de sony prst2 ook een hele fijne!
    Zijn beide makkelijk in gebruik.
    kindle geen ervaring mee maar zal vast heel goed zijn!

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ik heb de opvolger van de paperwhite, de voyage. Leest nóg fijner, top ding! Ik lees ook best veel op mijn mini iPad maar als ik echt een boek wil verslinden is mijn Kindle toch echt veel prettiger! :)

6. pientje1

De voyage vind ik te duur, de ereaders van kobo zien er ook interessant uit. Ga me er nog verder in verdiepen. Thx!

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Ik lees ook naar tevredenheid met de kobo glo. Erg fijne e-reader. Met de kindle heb ik geen ervaring.

8. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

Feb 11, 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik heb ook de kobo glo. Een super fijn ding! Heb er al bijna 200 uur op gelezen :D

De kindle heb ik ook geen ervaring mee..

9. pientje1

Lees goede reviews over de kobo aura, vanmiddag naar de mediamarkt, kan ik ze zien!

Share This Page