Hoi, Ik weet niet of ik het hier goed plaats maar ik wil graag weten waar ik een riem voor mijn dochter kan halen. Haar broekjes en rokjes zijn een beetje te wijd in haar middel en met een riem kan ik het aansnoeren. Ik heb gekeken op webshops van Prénatal, H&M en Hema maar kan niks vinden. Wie heeft de tip voor mij? Dan ga ik morgen gelijk kijken. Alvast bedankt.
Ik heb een Snapper Dapper online gekocht, die is ook handig als ze zometeen zindelijk worden, dan zit de riem niet in de weg,want hij zit alleen aan de achterkant van de broek/rok.
@MamaVanSimone en Cygnet2: wat een handige uitvinding die Dapper Snapper. Nog nooit gezien. Ziet het er wel leuk uit bij een meisje als ze een rokje aanheeft? Het lijkt mij zo kaal aan de voorkant. Op de foto's zie ik ook wel dat die riem door de lussen alles bij elkaar houdt maar bij de kont zakt de broek wel een beetje. Wat is jullie ervaring?
Ik heb gekeken maar ze hebben alleen een lichtroze riem. Ik zoek een andere kleur dan roze. Wie heeft er nog een tip voor mij?