Vond dit zo'n bijzonder mooi idee! Zelf was ik er nooit opgekomen maar hoe simpel is het?! Nu had ons meisje toevallig twee navelklemmetjes dus zowel papa als mama hebben er nu één aan hun sleutelbos hangen. Vond het leuk om dit met jullie te delen! Bekijk bijlage 405310
Ja inderdaad als sleutelhanger. Kraamzorg had zelf al 23 jaar het navelklemmetje van haar dochter aan haar sleutelbos hangen en gaf dit als leuke tip.
Haha nee maar daar komt dat ding wel van af!! Die ga je dus schoon spoelen en er aan hangen!? Ik vind het vies maar als jij er blij mee bent, top!
Ja het klemmetje is helemaal schoon. Waarom vies dan? Dit klemmetje zat om de navelstreng, hetgeen mij verbond met mijn dochter. Super mooi toch?
Nee sorry zo zie ik het niet Geeft niet hoor! Ik voelde me aan haar verbonden door de Bv en jij misschien weer niet. (voorbeeldje).
Ik vind het net een super leuk idee! Ik heb het nog altijd ergens in een doosje liggen, ga het ook eens proberen!
Ik vind het wel een mooi idee (daar heeft borstvoeding niks mee te maken ) Het navelklemmetje heb ik bewaard in een doos liggen met het ingedroogde stukje er aan. Ik vind het zonde om hem hiervoor open te maken. We hebben nog wel een andere uit het kraampakket, maar dat is een spiksplinternieuwe. Dan is het hele idee weg.
Dit dus! Echter ben ik te bang dat ik het kwijtraak... En...bij beide kids hangt nog een stukje navelstreng er nog aan....helemaal opgedroogd.
Ik heb de klemmen van mijn beide kinders bewaard met dat 'gore' stompie' De kv had 'm keurig in een zakje gedaan. Overigens droogt dat stompje keurig netjes op, vind er niks goors aan.
Ik heb ook het ingedroogde navelstompje van mijn beide boys. Voor mij hoge emotionele waarde (zo waren ze aan mij verbonden) en zou het heel erg vinden die kwijt te raken... maar iedereen heeft zo zn eigen dingen waar hij/zij waarde aan hecht!