Pijn maag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door JoyJoy86, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hai allemaal,

De laatste twee weken heb ik last van iets erg vreemds en ben er al mee bij de huisarts en gyn geweest maar die wisten het ook niet en moest maar terug komen als het weer gebeurde. Toen dacht ik.. Misschien herkent iemand van jullie het wel!

De pijn is erg intens en zit op maag hoogte net op je borstbeen zeg maar. Vooral een ergggg drukkende pijn. Het is zo wat ondraaglijk. De eerste keer zijn we met spoed naar de dokter gegaan en die had me onderzocht en wist het ook niet dus belde de ambulans voor me. Echter, terwijl hij aan de telefoon zat bleef ik maar herhalen dat braken volgens mij echt zou helpen, waarna ik dus de prullenbak kreeg en ja hoor. Pijn verdween zodra ik gebraakt had en een lege maag had. Wat een opluchting! Het probleem is alleen dat ik het sindsdien drie keer vaker heb gehad in twee weken tijd en ben bang dat dit door gaat zetten en vraag me toch af wat het is.. Het lijkt erg samen te hangen met eten. Alle keren is het vrijwel meteen na het eten.

Heeft iemand een idee ?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Teveel in 1 keer gegeten; hoeft helemaal geen grote portie te zijn hoor maar je maag kan nu minder aan. probeer kleine beetjes te eten verspreid over de dag.

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Misschien ligt de baby met de billetjes tegen je maag aan? Of met iets anders? Met de voetjes of het hoofdje? Ik heb soms enorm veel last van de baby als ze precies met d'r punt billetjes in mijn maag drukt. Ik kan de laatste tijd ook niet veel meer eten tegelijk. Broodmaaltijden gaan nog wel goed, maar een complete avondmaaltijd krijg ik niet meer weg. Ik zit heel snel "vol".
    Ik probeer de baby echt wat te laten verliggen door op haar billetjes te duwen (zachtjes) of door zelf op een bepaalde zij te gaan liggen waardoor ze meestal ook gaat draaien. Ze ligt al wel ingedaald, maar nog niet vast met d'r hoofdje zodat ze nog kan draaien.
    Hopelijk heb je hier iets aan?! Sterkte, het lijkt mij niet prettig voor je.

Deel Deze Pagina