Lief dat je het vraagt ja gelukkig wel. Mijn knie doet wel raar. Vrijdag een klein loopje gedaan van 3km in 20 min ongeveer, dat ging wel. Heb vandaag ook wel paardgereden. Heb er ook geen pijn aan maar met vlagen is ie wel helemaal dik en vol. Ene moment dikker dan het andere. Bel maandag de fysio even om te kijken wat die ervan zegt.
Ik heb t in mn hoofd gehaald om morgen de zoveelste hardlooppoging te gaan doen. Als ik dochterlief zover krijg om op de step mee te gaan tenminste… Normaal zou ik weer bij les 1 van Evy beginnen, nu heb ik zoiets van, ik ga gewoon en zie wel hoever ik kom.. laatste keer was in december..
Dat zou ik ook doen, gewoon starten. Je kan ook ergens halverwege Evy weer beginnen? Op hoeveel km zat je toen je stopte?
Poeh, wat een wind! Ging voor wat minder kilometers, maar met wat meer tempo. 5 in precies 6 per km. Mn 2e km ging in 6.25 helaas, maar toen vol op kop. Dus al met al niet slecht! Ben wel blij dat ik niet in Zandvoort loop vandaag
Pff ja die wind ik moet nog gaan. Mijn man is nu lopen. Ik heb het zo koud, 4 uurtjes slaap vannacht door de dreumes, het voelt als winter met die harde ijzige wind. En dan moet ik mezelf zo oppeppen om te gaan. Eerst nog lekker warme thee op de bank, de wind zal over een uurtje wel gaan liggen
Ik hoop het voor je! Meestal waait het hier harder dan bij jou, maar zie nu net zo hard. Beetje jammer! Succes alvast!
Het was pittig! Heb 16 km gerend. Niet echt lekker met die wind. Je komt dan niet goed in de flow. Maargoed, we zijn weer geweest. Dit weekend 30km in de beetjes, fijn. Moet overigens nog 5 kilo afvallen. Ben er vanaf januari nu 5 kwijt. Ik woog voor de zwangerschap 62 kg, maar weet niet of ik dat ga redden.
Goed gedaan zeg! Hier moet er nog 8 af, woog voor mn zwangerschap ook 62. Ik ga nu voor 65. Als ik langere afstanden loop en hetzelfde eetpatroon hou, moet dat goedkomen denk ik.
Ik denk dat 65 ook mijn nieuwe gewicht wordt! Inderdaad helpen de lange afstanden goed mee. Leuk doel!
Ik ben zelf ook weer begonnen met hardlopen. Maar dan andersom, met mijn moeder ipv jij met je dochter. Gezellig kletsen. Wij doen dan aan wandelen in plaats van hardlopen. Val je nog meer van af ook .
Met zn 2en is sowieso gezelliger. En soms ook even dat diegene je een schop onder je kont kan geven, haha. Je laatste opmerking klopt alleen niet
Ik heb vanavond weer een nieuw trainingsschema laten aanmaken in de Trenara app. Ik start echt met een schema dat vanaf nul begint en dan toewerken naar de 5 km. Op 13 maart heeft de fysio mijn knie nog getaped, maar die tape heb ik na een paar dagen eraf getrokken tijdens mijn vakantie op Bonaire. Het lopen over oneffen grondoppervlaktes ging goed en ik had sterk het gevoel dat de tape eraf moest. Deze week wordt dan de test hoe de knie gaat reageren op rennen. Tegelijkertijd moeten er ook weer een heel aantal kg vanaf. Dus daar begin ik nu ook weer op te letten.
@Tuttebelleke leuk! Lekker om om een doel te hebben, ik moet weer even iets verzinnen. @riean fijn dat de opbouw goed gaat! Een hartslag van 210 is echt hoog! Er is een theorie die zegt: maximale hartslag vrouw = 226-/- leeftijd ervan uitgaande dat je geen 16 jaar bent met heb je een jong hart! (Formule gaat natuurlijk niet altijd op, iedereen is anders, maar toch) @Achterkantvandemaan 16km in die wind, ik vind het heel knap! heb jij zelf nog een doel? @Liekje81 ik wil er ook nog wat kilo’s vanaf, 8 zou voor mij echt het beste gewicht zijn, maar het valt de laatste tijd niet mee, ik moet weer even de knop omzetten. De 7 kilo die er vorig jaar vanaf was gegaan is er gelukkig af gebleven. Ik was gisteren na 20 minuten zeiknat geregend, mijn schoenen waren door en door nat en mijn benen hadden na 15 minuten douchen nog niet hun normale kleur.
Jaa, ik doe mee met de kilo's eerst maar eens 5 er af, en dan verder. Hier moet er eigenlijk 14 af om weer op mijn gewicht van voor de zwangerschappen te komen, maar dat valt niet mee, merk toch dat hoe ouder hoe lastiger (want nee, ik ben geen 16 meer @Dubbelgeluk )
@Dubbelgeluk niks aan in die regen en kou rennen. Maar zo verkleumd is wel heel erg haha! @riean we richten een clubje op qua afvallen! Het gaat hier heel traag maar ben er eigenlijk wel blij mee. Zo is de kans kleiner dat ik weer terug val. Gevaar vind ik dat ik mezelf er eigenlijk wel heel goed uit vind zien momenteel en dan eet ik al snel weer teveel haha! Qua doel; mijn enige doel was om weer minimaal 3x per week te kunnen hardlopen. Dat lukt nu! En dan het liefst langere runs. Ook dat lukt. Dus ik heb eigenlijk geen doel meer. Of ja, doel blijft die 3x per week liefst minimaal 10 km, maximaal 22 km. En dan is dat wel afhankelijk van m'n knie.
Mijn eerste rondje van het beginnersschema zit erop. Dat is dan afwisselend rennen en wandelen. De eerste twee wandelpauzes van 1 min gewoon gerend, maar pfff dat viel tegen. Maar het begin is in ieder geval weer gemaakt.