Net superlekker gelopen. Traini g eindigde met 15 min "free form". Dan mag je lopen en wandelen afwisselen op gevoel. Mijn streven was 10 minuten rennen en de rest wandelen. Vergat de tijd . Als de "trainer" niet had gezegd dat de 15min voorbij waren was ik nog langer doorgegaan
Zaterdag 9km gelopen, zeiknat geregend weer, maar vond het niet eens erg. Blij dat het niet zo warm was. Heb spierpijn van dinsdag, woensdag en gisteren onkruid wieden, woensdag en zaterdag hardlopen en donderdag uur en een kwartier skeeleren. Wilde toch even lopen, want had gisteren geen zin. Vandaag dus slechte benen en veel te warm voor mij om in te lopen. Met moeite 5km eruit gekregen. Hopelijk lukt woensdag 10km.
Vanmorgen mijn rondje alweer gelopen. Zelfde training als zondag. Gevoelsmatig liep ik sneller, maar de cijfers lieten zien dat het wat langzamer ging. Maakt verder ook niks uit, belangrijkste is dat ik gelopen heb. Er was wel redelijk wat wind.
Ik liep de laatste maand niet lekker. Werd ook warmer en ik loop niet lekker boven de 20 graden, heb het liefst 10. Moest vaak even stoppen of wandelen tussendoor bij mn loopjes. Vandaag wilde ik echt heeeel graag weer eens 10km lopen. Heb de hele tijd niet op mn horloge gekeken, maar op een tempo gelopen wat goed voelde, ik genoeg lucht kreeg, lage hartslag. Liep vet langzaam, maar zonder stoppen of wandelen gered! En dat op mn verjaardag
Ik heb hier deze week een loopje van 6 km en 7,7km gedaan. Echt heerlijk naar de middellandse zee en dan een stuk langs de zee. Het is wel warm maar geen heel hoge luchtvochtigheid, waardoor het prima gaat. Veel hardlopers hier valt mij op! Ik hoop vrijdag of zaterdag een langere loop te kunnen doen, maar mijn man wil ook wielrennen en de kinderen hebben ook wensen qua programma wat alleen maar leuk is natuurlijk. Maar ik vind het wel heerlijk hoor, even alle rust pakken
Mijn training die eigenlijk voor morgen op het programma stond, naar vanmorgen. Best lekker gelopen en dan denk ik dat ik bewust langzamer loop, blijkt dat toch niet zo te kloppen.
Maandag intervalletje gedaan van totaal 5km met 9x 200 mtr op 4.50min/km tempo en 100 mtr wandelen tussendoor. Net 8km gedaan. Liep de eerste 4km totaal niet lekker, maar daarna ging het wel lekker.
Hoe gaat t met iedereen hier?! Lekker aan t lopen nog of te warm? Wij zijn nog op vakantie, had hardloop spullen wel mee maar vindt t echt te heet hier Dinsdagmiddag komen we thuis dus denk dinsdagavond of woensdag ergens weer beginnen!
Ik loop ook nooit op vakantie. Ff rust. En al helemaal niet in het buitenland als het warm is. Wij gaan niet op vakantie, maar hebben wel vakantie nu, dus loop ik een keertje extra in de week.
Zo dag 8km gelopen, maar moest toen 3x stoppen tussendoor. Vandaag weer een poging. Viel niet tegen! Ik wilde perse niet stoppen voor de 4km. Het werd een beetje een mentaal ding geloof ik. Telkens al wekenlang rond de 2 a 3 km even moeten stoppen. Ik ben er mooi doorheen gelopen! Niet ontevreden met het tempo ook, had het al erg warm. Bij thuiskomst had mn dochter dit voor me gemaakt. Water met citroen en schijfjes komkommer.
@Liekje81 Goed bezig! Drankje ziet er goed uit, lekker fris na een loopje denk ik?! Hier weer eerste run na de vakantie gedaan zojuist samen met zoontje! Voor vakantie maar 1x gelopen dus voor zekerheid weer training 1 gedaan van het opbouw schema naar de 5km. Dat was 5min w-up, 10x 1min hardlopen en 2min wandelen, 5min c-down. Dit keer stuk sneller gelopen op 1 of andere manier Morgen en overmorgen padellen dus dan gaan we zondag weer lopen. Goede stok achter de deur dat zoontje ook weer wat conditie op moet bouwen voor 12 augustus wanneer zn voetbal weer start
Ik heb 5x gelopen op vakantie, waarvan 1 hele mooie route, daar krijg ik echt energie van. Deze laatste stop is het echt te warm (vanmorgen om 10:00 uur al 35 graden), dus ik ga thuis komend weekend weer lopen. Ik moet wel echt nieuwe schoenen bestellen (er staat bijna 1.000 km op de teller)
@Dubbelgeluk haha Joepieee!! Je mag weer nieuwe schoenen! Weet je al wat je gaat halen? Of ga je naar een winkel?
Ja waar wij waren in Kroatië was t in de ochtend om 9u ook al steeds 30 graden niet te doen! Vanochtend weer thuis was lekker! Nice nieuwe schoenen! Weet je al beetje welke nieuwe? Ik moet ook zeker aan andere hardloopschoenen, hebben jullie tips voor fijne winkel in omgeving Utrecht? Hier in Houten zit wel een Daka sport waar ze ook aan loopanalyse doen, heeft iemand ervaring met die analyse van de Daka?