Hardlopen topic voor iedereen

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mama-in-love, 19 mrt 2023.

1. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Dames,

Ik moet mijn eerst geplande run laten varen.... Het werdt al krap om het te kunnen halen fysiek, maar sinds ik afgelopen week best wel heftig nieuws heb gekregen wbt mijn zoontje is mijn drive om hard te lopen even helemaal weg. Het lukt me gewoon niet en ben eigenlijk alleen maar bezig met alles uitzoeken over de diagnose die hij gekregen heeft.
    Ik baal heel erg want het voelt ook een beetje als falen dat het niet lukt.... 21 juni is de volgende geplande run, hoop dat die wel gaat lukken. Maar dat ligt ook een beetje aan hoe de komende maanden eruit gaan zien wbt de medische molen.
    Soms lijkt het gewoon of hardlopen niet voor mij is weggelegd. Probeer het al bijna anderhalf jaar op te bouwen maar elke keer gebeurd er iets waardoor ik moet stoppen of het stagneert:confused:.

Sorry voor mijn negativiteit op de maandagochtend...

2. Esther2901

Esther2901 Fanatiek lid

3 jul 2014
    2.080
    1.579
    113
    Sterkte met de hele situatie rond je zoon.

Zie het niet als falen als het niet lukt zoals je had gehoopt. Kijk naar wat er wel kan en geniet ervan als het wel lukt. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Brinsa vindt dit leuk.
  3. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.604
    4.019
    113
    Vrouw
    Sterkte @Brinsa :( hopelijk opent de diagnose ook deuren waardoor de situatie wat makkelijker wordt voor jullie.
    En inderdaad wat Esther zegt; zie het niet als falen. Misschien kan je het rennen gewoon als extra momentje voor jezelf zien? Fijn als het lukt, maar ook geen ramp als niet gaat.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven

Deel Deze Pagina