Ik heb mijn tweede sportschool ochtend achter de rug. Deze was wat pittiger Begonnen met een kwartier relaxed op de crosstrainer, vervolgens een uur in de apparaten gehangen en aan het planken geweest (echt, nooit eerder gedaan en nu al een bloedhekel aan ) en op het eind nog een keer op de crosstrainer en hometrainer een klein uurtje. Vrijdagochtend mag ik weer Als het goed weer is, zit ik om 6:45 op de fiets. Precies 4EM naar de sportschool Als ik weer hersteld ben, ga ik wel hardlopend heen
Daar krijgt mijn hoofd dus een enorme error van Afgelopen week fietste ik met dochter een rondje. Kwam bij huis, 9,96km. Ben door gefietst
Had ik eerst ook. Ik trainde altijd op afstand. Nu met een schema op tijd. Dus dan hou ik me eraan Vind dat juist nu even fijn, op tijd ipv afstand.
Liep ook flink te hijgen, dus denk dat het wel klopt. Belangrijkste voor nu is wat meer kracht in de beentjes voor het klimwerk. En dus kunnen volhouden in de hogere zones.
Wat een lekker weer om te rennen vandaag! Lekker fris en niet te veel wind. Ook een hoop lopers onderweg tegen gekomen, vind ik altijd gezellig
Gisteren weer mijn wekelijkse rondje gedaan. Totaal niet buitenadem of moe. Voelde alsof ik niks had gedaan alleen mn buik begon zeer te doen dus 6km blijft de max voor nu