oh dat is ook een mooie, ik heb toevallig gisteren die van Nike besteld, komt vandaag binnen https://all4running.nl/nike-swift-dri-fit-mid-rise-2-in-1-shorts-dames-hj5376-010?_gl=1*gb1dsg*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwz_bABhAGEiwAm-P8YR9T_pqf4PvlIceZDRmLJ8EB8p893vnWkRiRs5FCNZU5zXbEJD7RjxoC9NsQAvD_BwE
Ik heb er gister 1 van Adidas binnen gekregen en ook gelijk gebruikt. Die vind ik ook fijn zitten. Had er pas 1 gewoon even via de scapino, maar die vond ik toch minder fijn zitten. Het broekje eronder kroop heel erg naar boven.
Ik heb gister 6 km gerend in 37 minuten. Was weer met de Evy app gestart, maar na 2 rondes wandelen was ik er klaar mee en ben ik de rest gaan rennen. Ik vond de app heel fijn voor het opstarten van het hardlopen. Maar merk nu dat ik meer kan dan dat de app aangeeft. Vind het bizar hoe snel dat opbouwen gaat!
Wat een tegenslagen zeg. Misschien is het wel fijn om toch te blijven rennen op de momenten dat het kan. Mij helpt het altijd om mijn hoofd leeg te maken.
Deze run wil ik snel vergeten. Had een nieuwe broek gekocht maar is meer een fitnessbroek. Was de enigste met zakken en moest mn telefoon en sleutels mee dus toen deze maar. Conclusie: de stad heeft kunnen genieten van mijn string en mijn uitpuilende babyvetjes. En je gaat er zeker niet harder van rennen.....
Hebben jullie nog aanraders voor korte broeken met zakken (met rits)? Of waar doen jullie je spullen?