Hardlopen topic voor iedereen

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mama-in-love, 19 mrt 2023.

1. Koalabeertje3

22 apr 2025
    68
    117
    33
    Vrouw
    Wat voor extra broekje draag je eronder dan?
    Ik vind het allemaal al snel te warm.

Ik heb nu van Adidas het korte broekje, die vind ik een stuk fijner zitten dan de scapino. Het broekjes kruipt ook niet heel erg omhoog.

2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.658
    2.569
    113
    Nou dames is heb hem gelopen hoor! Jeetje wat was het heet maar wat ontzettend leuk was dit! Heb echt genoten! Netto tijd was 39:10 dus mag niet klagen!
    Op naar de volgende:D

@Dubbelgeluk ik kom van de week even terug op mijn zoontje

JupitR, Liekje81, riean en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Liselottt vervelend he als je kleding niet goed zit? Daar kan je je dan echt de hele run aan storen :(

Ik draag ook (bijna) altijd een elastische belt met daarin een softflask en m'n telefoon. Die belt is bij sommige lange broeken ook echt nodig omdat ze anders de eerste kilometers afzakken :| Sleutel meestal aan mijn veter.

4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.621
    31.129
    113
    Vrouw
    Ik heb wielershirts. Want een fijne broek met zak heb ik nog niet gevonden. Maar die shirts bevallen prima.

Voorheen heb ik ook weleens de huissleutel aan mijn schoenveters gebonden.

Vandaag biet gelopen, maar gefietst (met een loopshirt, want op de fietst gaat alles in het stuurtasje :roflmao:)
    Best trots op m'n prestatie. Screenshot_20250511_163415_Connect.jpg

Tuttebelleke, Duma en Brinsa vinden dit leuk.
  5. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.094
    1.074
    113
    #4225 Duma, 12 mei 2025 om 09:44
    Laatst bewerkt: 12 mei 2025 om 09:50
    Net een kort rondje geprobeerd, en het onderste broekje kruipt wel wat omhoog, maar zeker niet storend. Hij zit lekker luchtig en licht, en waarom ik er graag eentje wilde: niemand ziet de contouren van je bips, haha! Vind ik bij een lange(re) legging wat minder erg, omdat je meer bedekt bent dan.
    Had eerst t idee dat ik in een onderbroek liep, en als een man te lang achter me aan bleef fietsen voelde ik me niet helemaal op gemak. ;)

Morgenavond een 5km wedstrijdje. Wordt warm en ik word vandaag ongesteld… we gaan het zien! Iig veel zin in.

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.621
    31.129
    113
    Vrouw
    Hebben jullie even tot hier gezien? Met dat liedje over fatbike-jongens die tijdens het hardlopen asn je kont zitten bedoel ik.

Heb ik dus nog nooit gehad. Dus vroeg me af wat jullie ervaringen zijn. Of moet je daarvoor in de stad gaan rennen en/of duidelijk een mooiere/jongere kont hebben dan ik :roflmao:

Deel Deze Pagina