Ah dat is echt balen mamafiets! :/ Ik heb vanmorgen om 05.15 een lange ronde gemaakt. Was heerlijk in de koelte!
Ik sla mn training morgen wel over. Ik kan pas nadat dochter naar school is en dan al 26 graden. Dat ga ik gewoon niet doen. Miss dat ik even een stuk ga fietsen op de mountainbike. @Mamafiets Balen zeg! Wie weet doet vakantie ff goed ervoor!
Ik sla ook nog even over om te rennen. Net op mijn gemak een klein rondje gewandeld, maar het zweet breekt me nu al uit. Het gaat hier ook maar afkoelen tot 22-23 graden.
Ik heb gisteren gelopen en volgens mn schema moet ik donderdag en zaterdag weer. Komt precies goed uit.. Ben met het opbouw-schema van Evy bezig, naar 5km. Volgende week ga ik 5 dgn op vakantie naar Ibiza en zal dan ook 2x “moeten” lopen. Twijfel wat ik doe, doorgaan met mn schema, of de huidige trainingen herhalen.. de loopschoenen gaan iig mee..
Mss even aankijken wat het weer daar is en daarop aanpassen. Ik heb op vakantie meestal wel mijn schema’s aangehouden, maar het moet wel leuk blijven.
Ik ben naar het bos gegaan, heerlijk uurtje rustig in de schaduw hardgelopen. Denk er aan om elke woensdagochtend naar t bos te gaan, zo mooi en lekker rustig daar… en ook wel goed voor mn benen dan altijd maar asfalt.