7,4 km met 5:40 gemiddeld (met de 1e km een rugtas op mijn rug en mijn zoontje van 3 op de fiets mee) weer tevreden!
Hier ook weer terug. Nog een keer 12-12-5 gedaan en heb lekker gelopen! Eerste 12 minuten gingen in 5.53. Waarvan km 2 in 5.46. Km 4 ging ook in 5.46. Rest van de km gewandeld tussendoor. 100 meter verder dan afgelopen week, 5.35 km. Dus ik ben tevreden! Weekend ga ik weer verder opbouwen. 15-15 ofzo. Of 15-10-5. Geen idee nog.
Hier een klein rondje van 5 gelopen net. Rustig tempo. Wilde eigenlijk 10 maar werd hem nog niet bijna
Mijn record verbroken, 12 km in 5.55 min/km Ik ging voor 8 km, maar liep zo lekker, dus een rondje extra er aan vast, en toen bleek ik op 9.75 km te zitten, en net als iemand hier een stuk terug ook al zei: dat moet eigenlijk wel een rond getal zijn, dus nog een rondje er aan vast en toen zag ik op 12
Oh ik baal zo als ik jullie afstanden lees.. ik heb denk ik een blessure aan mn achillespees. Na de laatste keer veel last gehad, heel stijf en moeilijk kunnen lopen. Daarna na een paar dagen weer een poging gedaan maar na 500 m alweer een pijnlijke enkel. Toen maar gestopt. Wil het niet erger maken. Iemand ervaringen mee? Neem nu even rust en hoop het zsm weer op te pakken!!
Mijn man heeft dit ook gehad. Heeft uiteindelijk een dik jaar lopen tobben, steeds rust, weer proberen, ging niet, weer rust etc. Ook zelf wat oefeningen opgezocht en gedaan, geen resultaat. Uiteindelijk na lange periode rust en shockwave therapie bij de fysio is het helemaal voorbij! Ik zou dus als tip geven om niet te blijven tobben, want dan kan het wel eens lang duren.
Oei een achilleespeesblessure kan heel hardnekkig en langdurig zijn. Stijfheid en moeilijk kunnen lopen dan moet je echt rust gaan houden. En ik zou echt een fysio opzoeken. Zelf ook al regelmatig blessures aan beide achillespezen gehad. En de eerste keren gewoon doorgelopen onder het mom het doet nu toch al pijn, dus wat maakt het uit. Helemaal fout natuurlijk. Nu neem ik gelijk gas terug als ik de achillespees heel licht voel. Dan kan ik vaak voorkomen dat het erger wordt.
Thanks voor jullie reacties.. klinkt niet echt hoopvol.. echt super balen dit! Had zo de flow te pakken! Maar ik zal het serieus nemen, des te sneller weer op de been!
Nou, dat ging niet makkelijk. 2x 15 minuten met 3 minuten wandelen. Gemiddeld 6.03/km. 5.2 km. Had het echt heel warm. Maar goed, toch weer wat opbouw. Komende week ook een paar keer 2x 15.
Ik heb mijn rondje van 6 km er weer opzitten. Gelukkig scheen de zon nog niet, het was al warm genoeg zo.
@riean Zo! 8km op de planning en dan gewoon 12km lopen omdat het zo lekker gaat! Goed hoor! @Duma Wat een tijd zeg! Knap! @Marleen1 Balen zeg Hoe gaat het nu? Ik ben vanmorgen ook weer geweest (zaterdag was te warm en ik had vandaag de ruimte om te gaan); 11km in 5:15 gemiddeld. Prima
Ik dacht dus dat het gisteren middag een goed idee was voor een rondje. Dat ging natuurlijk voor geen meter. Veel te warm en benauwd weer. Rustig begonnen maar tempo zakte terwijl hartslag steeg. Na 35 minuten moest ik wandelen. Eenmaal thuis hele dikke vingers. Heb me onder de tuinslang goed gekoeld en extra gedronken. Maar goed. Ik heb wel een geweldig mooie tijd/afstand gelopen
Goed bezig! Ik ben gisteravond geweest na de regen en onweersbui. Was toen wel iets afgekoeld, maar vond het alsnog erg warm. Knap dat jij gistermiddag geweest bent!