Ik heb een heel fijn fietspad ontdekt vlakbij de camping. Best vlak, dus redelijk normaal lopen en mooie uitzichten! Vandaag 5,5km gelopen, woensdag en zondag bijna 8. Volgende training is 50 minuten lopen… kijk ik nog niet echt naar uit, daarna gelukkig 3 rustige trainingen.
Lekker bezig hoor @Dubbelgeluk. Echt knap zo op vakantie! Ik heb ook weer 10km in de benen, 5:11 gemiddeld. Maandag is de temperatuur wat lager en kan ik misschien proberen om meer dan 15 km te lopen. Ik ben benieuwd
Net weer 2 x 15 minuten gelopen, in windkracht 6! Ben gek ook Liep dus niet al te snel. Scheelde 100 meter met de vorige keer. Maar ach, ben toch lekker geweest. Volgende week naar 20-10.
Ik ben ook net geweest, 7 km. De eerste 2 km fietsten man en kind mee ❤️ dus gezellig gekletst. De laatste 5 km weer eens geprobeerd te versnellen, kijken of m'n knie het zou houden. Op zich ging het goed. Onvoorstelbaar dat ik voor de zwangerschap halve marathons liep op de snelheid van mijn laatste km vandaag. En nu kan ik echt maar één km op die snelheid rennen. Ik vrees dat mijn hoogtijdagen geweest zijn. Maar dat is oké, ben allang blij dat ik überhaupt nog kan hardlopen!
16km, 5:22 gemiddeld tempo. Wel weer even puzzelen welke route ik dan moet lopen. Ik wil altijd graag een beetje bij huis uitkomen en ook routes lopen in hele kilometers (@Achterkantvandemaan ) Maar tevreden!
Netjes! Jij bent klaar voor een halve marathon hoor! En die routes, herkenbaar. Ik liet mijn man ze eerst lopen en hoe meer km's, hoe meer ik korte routes samen ging voegen. Dan kwam ik bijvoorbeeld na 10 km wel langs huis, maar liep ik een andere route er achteraan.
De training van afgelopen zondag heb ik geschrapt. Ik was erg moe, dus rustig aangedaan. In de avond wel naar de sportschool geweest. Vanmorgen kwam ik niet goed op gang, dus later dan gepland mijn training gestart. Intervaltraining van 4x1200 meter met 200 meter herstel. Bij het inlopen dacht ik dat ik het voorgeschreven tempo niet zou halen, maar dat lukte toch wel. En dan baal je lichtelijk als de training bij 8,99km klaar is.
Ik heb veel behoefte aan een lange run. Weet niet of die behoefte in hoofd of lijf zit, dus ben benieuwd of het echt een lange run wordt (qua conditie/knie). Ik ga zo vertrekken, heb een banaan en thee op, daar liep ik altijd het beste op vroeger. Vanavond maar langer doorwerken.
Iedereen is goed bezig! Ik heb ook weer wat loopjes gedaan, Max was 9km. Het is erg warm hier, dus het is erg pittig (en veel bergen). Vrijdag nog 1x en dan gaan we naar Parijs dus geen loopjes, maar heel veel wandelen.
Ik vandaag 20-10 gelopen met 2 minuten wandelen. Ging niet heel snel, 6 min/km. Maar zo toch weer een stapje dichterbij 5km aan 1 stuk. Neem mn schoenen ook mee op vakantie naar Duitsland volgende week. Waar de weerberichten echt dramatisch zijn. 14 graden en regelmatig regen.
Dat is balen van de weersberichten. Maar qua temperatuur vind ik dat wel ideale omstandigheden om te rennen.
Ja dat wel, maar hallo, het is zomer. Ik baal er echt van. En hier in nederland ook voorlopig niet geweldig.
Snap dat je daar van baalt @Liekje81. Het is toch zomervakantie. Anders zou je wel op wintersport gaan als je behoefte aan kou had
Ik ben geweest, 10 km. Lijf kon niet verder dus de behoefte voor een lange run zat duidelijk in m'n hoofd. Nu ben ik dus teleurgesteld, stom lijf. Had op 12-15 km gehoopt. Ik ging wel wat snel, misschien volgende lange run wat rustiger, dat zal heus een kilometer of misschien twee schelen. En toen ik klaar was..... stond ik stil en leek het net of ik volledig in m'n broek aan het plassen was echt, wtf was dat! Ik weet niet of het echt zo is of niet, ik durf nog niet te kijken hahahahhahaa Ooooh heb ik weer hoor.