Ik weet waarom woensdag niet lekker ging, nu verhoging, keelpijn, hoofdpijn. Hopelijk lukt het morgen weer.
Net weer gelopen, mn virusje eruit zweten Benauwd en warm. Kreeg er niet meer uit dan 3km. Maar was al beter dan afgelopen woensdag. Morgenochtend nog een keer en dan hopelijk volgende week weer goede loopjes. Balen dat het zondag zo lekker ging en ik dan verkouden wordt.
@Liekje81 warm he. Ik ben ook net terug, kon niet meer dan 5 helaas. Ik ga die challenge niet halen met deze temperaturen Bekijk bijlage 755318
Ik net weer gelopen. Gisteren de straat BBQ gehad. Supergezellig. Lag er samen met dochter rond 00.00 uur in. Met 4 roseetjes achter mn kiezen. Ik heb dus al jaren geen alcohol op 4,5 km wel weer gedaan, maar wel met 2 minuten wandelen tussendoor. Is wel warm, het zweet loopt nu in straaltjes van me af. Maar toch maar weer geweest.
Ik ben jaloers! Man had slecht geslapen en moest om 9:45 uur de hele dag weg en ik heb de jongste thuis, dus ik kan niet gaan. Baal ik wel van, ik heb echt in 5 maanden ieder weekend gelopen. Morgen maar gaan.
Ik ben vanmorgen ook weer geweest... deze week nog op de camping. Vond het zwaar vanmorgen, erg warm. Maar ben blij dat ik toch geweest ben. 5 km gelopen, prima voor nu. Fijne zondag!
Er staat voor mij ook een training op de planning. Maar die doe ik vanavond wel. Zit nu met een koud drankje in de schaduw te genieten van mijn rust.
Ik heb zojuist 8,5 km gelopen. Viel niet mee, ik kreeg last van mijn zij, tussendoor een paar keer gerekt.
Ik liep zaterdag nog een rondje, en zondag kreeg ik toch zo'n heftige buikgriep inclusief koorts! Heb gisteren 2 beschuitjes gegeten. Vandaag nog niet helemaal lekker, heb maar één boterham op. Voel me zo zwak dat ik nog niet helemaal voor me kan zien dat ik snel weer ren Morgen gaan we op vakantie en ik hoop daar toch wel lekker te kunnen lopen!
Hier 1 oktober. 5 km bij ons in het dorp. Ik verwacht door het maandenlange blessureleed niet al teveel, maar ik ga wel voor rond de 28 minuten, liefst sneller.
Beterschap @Achterkantvandemaan! Vorige week ben ik alleen maandag geweest, verder elke avond wat, laatste week vakantie, loge die naar huis gebracht moest worden, bbq etc. Zaterdag wilde ik gaan maar veel te benauwd weer. Maar net weer geweest intervaltraining, 6.1 km gelopen uiteindelijk.
Lekker bezig hoor dames! Ik heb met net opgegeven voor de halve marathon De 18km gaat al een aantal keer best oké, dus ik heb er wel vertrouwen in. Ook op 1 oktober, net als @Liekje81 Beterschap @Achterkantvandemaan ! En een fijne vakantie
8 oktober 5 km in Eindhoven. Gisteren een duurloop van 45 minuten gedaan. Kwam op 5.6 km. Valt niet tegen dus.
Zo, hier zit mn loopje er alweer op. Toch maar weer mn rondje van 4,5 km, aangezien vorige week bagger ging door mn verkoudheid en hoesten. Zondag liep ik wel 4,5 maar dan met wandelen tussendoor, nu weer aan 1 stuk. In precies 6min/km. Nog lang niet snel genoeg voor 5 in minder dan 28 minuten, maar ik heb nog 5,5 week.
Hier ook weer geweest, ik vond het wel echt warm al. Daarvoor had ik 13 km gefietst, dus een korter rondje gedaan en geprobeerd wat meer snelheid te maken. 5 km in 5.39 Hebben jullie trouwens een abonnement op Strava? Voegt dat wat toe?