Is iemand toevallig bekend met het fenomeen parkrun? Dat is op iedere zaterdagmorgen en dan kun je gratis deelnemen aan een 5km. Die mag je wandelend of rennend afleggen. In mijn woonplaats zijn ze daar recentelijk mee gestart. Binnenkort ga ik eens een keertje meedoen.
Yesyesyes! Ein-de-lijk weer eens lekker gelopen, ondanks de windkracht 4/5 hier. 5km in 5.54min/km! Die 29 minuten over 2,5 week komen dan toch wel in zicht. Mn eerste km was de traagste, de laatste de snelste in 5.48.
Dat is leuk! Ken wel maandelijkse loopjes, maar volgens mij zijn die niet gratis. Edit zie er hier in de buurt ook wel 1, Reeuwijkse parkrun. Miss ook eens doen.
Ik vroeg het me ook af idd, maar merk dat ik met de gratis variant alles wel weet wat ik wil weten. Dus hou het maarbij de gratis variant. Maandagavond heb ik 6,5 gedaan,toen was het zo benauwd, ik vond dat echt afzien. dus ik dacht: vanmorgen gaat vast lekkerder. Ondanks de flinke tegenwind en af en toe spetters ging het qua uithouden prima. Beetje jammer dat mijn bekken een beetje tegenwerkt, maar de 7,7 km is gelukt
Goed bezig allemaal! Ik heb vanmorgen een rustige 10km gelopen. Vrijdag nog 6km en dan zondag hopelijk klaar voor de start! Half 9 de metro richting CS voor de trein naar Amsterdam CS
Ik heb net 11 km gelopen in 5:52 gemiddeld. Heel snel voor mijn doen nu, ik twijfel bijna aan m'n GPS. Maar het ging lekker Komende dagen weer warmer dus ik ga m'n challenge weer niet halen deze maand gok ik. Prut.
Ik had van de week ook een pr te pakken. 5 km. In 28.50 whoehoe Jullie mogen allemaal trots op jullie zelf zijn
Klinkt gezellig. Maar ken het niet. Is er ook iets van tijdregistratie oid? Vroeger deed ik wel af en toe mee met de bosloop. Een route van 3 km door een bos, waarbij je inschrijft voor 1 - 4 rondes. Lekker kleinschalig trainingsloopje. 1 keer per maand.
Ik heb wel eens meegedaan aan een ParkRun. Was erg leuk! Helaas niet op loop/fiets afstand voor mij, anders zou ik het zeker vaker doen. Tijd wordt geregistreerd ja.
Er is inderdaad een tijdsregistratie. Je moet je vantevoren wel online aanmelden. Is in het stadspark van Sittard. Een rondje van 1,25 km hebben ze dan uitgezet. Is een mooie omgeving om te lopen. Die bosloop is dat de Kranenbroeker trimloop? Die heb ik in mijn jeugd regelmatig gelopen. (niet teveel bij nadenken dat dit dus ruim 30 jaar geleden is).
Oh leuk! Ik heb bijna naast dat park gewoond Is idd een mooie omgeving. Denk dat ik wel een keer ga kijken. Hoewel het tijdstip zaterdagochtend hier meestal niet echt past. Het was de Leudal bosloop bij Heythuysen. Die was geloof ik elke derde zondag. Inschrijven bij het pannenkoekenhuis vlak voor aanvang. Koste iets van 2 euro geloof ik. Kranendonk heb ik ook ooit eens gedaan.
Hier organiseren ze ook slowruns in de buurt, dat is ook wel leuk lijkt me. Gewoon lekker op het gemakje rennen.
Intervaltraing, met 4x 500 meter flink tempo. Allemaal tussen de 5.08 en 5.15min/km. Ging lekker! (Kan me echt niet meer voorstellen dat dat het standaard tempo was voor mn zwangerschap op de 5km. )
Doe je dat dan tussendoor? Om zo je conditie en snelheid te verbeteren? Doe je dan "alleen" 4 x 500 meter rennen of doe je dat in je 5 km loopje?
Tussendoor, maar dan niet in 5 km, maar in 3,5. Deze keer stilgestaan en gewandeld tussendoor. Ik wil naar rustig hardlopen tussendoor, maar dat zat er vandaag niet in, haha. Is idd om je snelheid te verhogen.