@Liekje81 en @Tuttebelleke het is echt heerlijk weer om te lopen! Korte broek, geen mouwen! Ik heb er 11km van gemaakt, rustig tempo! Was fijn! Ik ga alleen liever vroeger, omdat er nu weer allemaal wielrenners langs mij reden en die nemen nooit de ruimte, ik vind dat helemaal niets. (Mijn hele familie doet aan wielrennen daar niet van)
Haha toevallig, ik heb er ook 11 km van gemaakt! Was nog net niet thuis genoeg . Het ging niet van harte, had het wel moeilijk. Komende week weer een intervaltraining!
Het is helemaal geen heerlijk weer. Het is veel te warm Ik loop liever tussen de 10 en 15 graden. Met 15 loop ik ook in korte broek en shirt zonder mouwenn, haha. Het is echt warm. Hier wel wind ook. Ik ga m de eerste helft tegen hebben en daarna mee. Dochter heeft al gelopen.
Haha, zo zie je maar! Ik vond het heerlijk succes! Maar je bent nu begonnen! En knap van je dochter! Leuk dat ze ook enthousiast is!
Jeetje, dat ging niet best. Veel te snel van start gegaan. Mn doel was 28.45, dat is gelukt, 28.43. Maar mn 4e km was zeeeeer slecht. Daar heb ik veel tijd verloren. Maar ach, mag best tevreden zijn!
En nu door om sneller te worden! Ik twijfelde afgelopen week tussen 5 kilometers blijven lopen, of door gaan naar de 10. Maar ik wil sneller worden op de 5. Ik denk dat ik dan mn duurloopjes op ga bouwen naar rond de 8. Om toch iets langere afstand te gaan lopen. Ben de laatste weken ook een paar kilo afgevallen, en daar ga ik ook mee verder. Loopt het ook weer sneller, haha.
Goed gedaan Liekje81. Je hebt het tempo de laatste km toch weer mooi op weten te pakken! Ik ga denk ik een trainingsschema voor de Zevenheuvelennacht (7 km) aanmaken. En er moeten een aantal kg vanaf, maar krijg de knop op dit moment niet omgezet.
Goed gedaan @Liekje81 ! Fijn dat je je doel behaald hebt! Hier is het ook gelukt! Een nettotijd van 1:57:09 Daar ben ik heel blij mee! Het was ook echt wel een hele happening. Veel mensen die je aanmoedigen met je naam omdat die op het startnummer staat enzo. Echt een leuke ervaring Ik heb nog héél even aan de bevalling-vergelijking gedacht inderdaad @Duma maar het ging eigenlijk wel lekker genoeg om die gauw weer weg te stoppen. Volgend jaar weer in ieder geval
Wat goed gedaan @Liekje81 en @Tuttebelleke! Ik heb vrijdagavond een intervaltraining gedaan en net 5 km in bijna 29 minuten. Niet m'n snelste tijd maar wel bijna
In het grotere dorp 15 km verderop is er in november, januari en februari een circuit te lopen. Ik ga me in elk geval voor de 12e november daar inschrijven. Even goede motivatie voor het trainen om sneller te worden op de 5. Ben benieuwd hoeveel sneller ik ben na 6 weken. Ervan uitgaande dat ik sneller ga zijn natuurlijk