Wat fijn dat het zo goed ging! Haha fijn dan he? En 6 km tegen de wind in is ook best pittig. Ik probeer ook eigenlijk altijd de laatste km's wind mee te hebben, loopt toch een stuk lekkerder
Ik heb er sinds een aantal maanden een van Fusion. Niet goedkoop maar wow wat zit ie fijn en zakt absoluut niet af. Terwijl bij mij werkelijk alles afzakt.
Ik heb vanmiddag weer een rondje gelopen en ondanks de tegenwind toch weer sneller dan voorheen. Gemiddeld tempo 7:33 per kilometer. Tot toe lukt het me telkens om sneller te lopen! En dan op den duur ook de afstand uitbreiden.
Ik ben echt een mens van routines, maar tijdens zo’n week schoolvakantie werkt dat niet. Mijn loopje van gisteren naar vandaag, op mijn thuiswerkdag na lunch, verplaatst ivm opvang van de jongste. Maar nu liep ik dus vlak na het eten, geen tijd voor een warming-up, met na 5 minuten al druk op mijn blaas, en met mijn hoofd nog vol met werk… Het gaat dan echt in mijn hoofd zitten dat het niet lekker gaat. Ik heb dus veel meer stukken gelopen dan in de planning van deze workout. Na afloop ook niet durven kijken naar mijn tijden, maar meteen onder de douche en weer aan het werk. zie ik net dat het eigenlijk zo slecht nog niet ging! 4 km met de snelste km in 5:15 en gemiddeld, met wandelintervallen, op 5:55. Ga nu toch met een goed gevoel slapen
Ik hoop morgen toch echt weer een stukje te kunnen gaan lopen. Afgelopen 1,5 week heel veel stress op het werk, met gisteren een uitbarsting. Waarop ik naar huis ben gegaan. Einde van de middag moest ik naar de fysio en die zei gelijk je ziet eruit als een wrak. Ik kon hem geen ongelijk geven, want zo voel ik me ook. Morgen vrij, dus hopelijk kan ik dan even wat stress van me aflopen.
Jeetje wat naar, en bij stress is hardlopen juist zo goed! Hopelijk kan je het morgen weer oppakken en wordt het probleem op je werk ook opgelost.
Oh, dat klinkt naar! Heb je al lekker even kunnen lopen? En je hoofd wat leeg kunnen maken? Hopelijk loopt het op het werk ook snel weer soepeler!
Geen idee. Ik heb al heel mijn leven last van winterdip. Kan gewoon slecht tegen weinig licht. Dus pokkenhumeur en geen zin in trainen. Maar de laatste jaren dus veel extremer. Vitaminestekorten.... Twee jaar geleden, toen ik al die onderzoeken had is er ook bloedonderzoek gedaan (op alle opties die mogelijk vermoeidheid kunnen verklaren, waaronder bepaalde vitamines maar ook bijvoorbeeld pfeiffer en enkele andere dingen). Daar kwam toen niks uit. Maar goed... dat kan nu natuurlijk ook weer helemaal anders liggen. Ik eet wel gezond (meestal). Maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.
@Duma leuk dat je een halve marathon hebt gevonden om aan mee te doen! Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Windfinder schijnt wel een goede site te zijn als het gaat om voorspellingen vwb windkracht. Is het een route met veel open stukken of ook in de bebouwde kom? En wat een doel ook joh! Sub 1:30.... knap hoor! @Achterkantvandemaan , @siets en @Muisje2016 lekker hoor dat de runs zo goed gaan Zeker als het dan eigenlijk als een verrassing komt dat het zo goed gaat @Esther2901 hopelijk kun je morgen een droog moment vinden om lekker even te lopen. Hier staat er volgens mij heel de dag regen voorspeld
Off-topic, maar ik slik sinds vorig jaar 5-htp capsules van Holland & Barret. Dat is een serotonine-booster en het helpt mij echt die lange winters door!
Ik snap je helemaal. Poepjesweer. Straks komt dat fijne weer er aan: lekkere vrieskou, waterig zonnetje.. daar kijk ik wel naar uit!
Ik ben net terug van een klein rondje. Gisteren nog een gesprek gehad op mijn werk met de betreffende collega en de jobcoach. We zitten gewoon in elkaars vaarwater. Ik ben de leidinggevende, we zitten naast elkaar en de collega heeft autisme en spreekf dingen die hem dwars zitten niet uit. En op een gegeven moment wordt het dan een explosieve situatie. Maar goed dat gaat mij niet in de koude kleren zitten natuurlijk en dat heeft niet alleen mentaal maar ook lichamelijke gevolgen en dat kan en mag niet de bedoeling zijn. Dat had ik afgelopen week ook al aan de jobcoach en mijn leidinggevende aangegeven, want ik voelde aan alles dat er wat te gebeuren stond. Een rondje van 3 km gedaan, jammer genoeg geen flinke regenbui want had eigenlijk wel zin om lekker in de regen te lopen. Het ging moeizaam, maar wel lekker dat ik ben geweest.
@Esther2901 goed dat je je uitspreekt en dat alle betrokkenen op de de hoogte zijn. Alleen dan kan het worden opgelost. Wij waren een midweek weg, ik heb daar 10km hardgelopen. Was een leuk rondje, altijd maar weer de vraag als je ergens anders gaat lopen. Zondag weer, maar inderdaad de weersvooruitzichten zijn niet echt geweldig. Ik snap je @Liekje81
@Duma veel plezier morgen! Ik heb trouwens nog even gespiekt bij de uitslagen van de loop waar ik laatst aan meedeed (daar was het NK halve marathon): als je 1:30 zou lopen, dan zou je gewoon 23e van HEEL Nederland zijn geworden! Volgend jaar maar meedoen aan het NK dus jij