Hardlopen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Manuela79, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    heb jij jezelf ( ook) verstapt ? ik weet niet eens wat ik gedaan heb gewoon tijdens het lopen kreeg ik pijn :(:
    bij mij is het een week geleden en nog niet over ook bij veel wandelen heb ik ook erg last .

beterschap ermee

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dan zou ik toch echt eens naar de HA gaan mammamakka.

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ben gister gaan mountainbike'n met een knieband om op de fiets van me man toch nog 13 km gefietst en toen ik terug kwam had ik zo goed als geen pijn meer aan me knie :D wil dus nu een week om de anderste dag gaan fietsten kijken of de pijn weg blijft zo ja dacht ik om mss een hardloop curses te gaan doen ,start to run ofzo iets ? iemand daar ervaring mee ?

bedoel misschien loop ik wel verkeerd omdat ik na ander halve week al pijn aan me knie kreeg en ik me niet kan herinneren dat ik me verstapt heb ofzo .

wil echt graag blijven lopen , voel me zo goed na het lopen makkelijk te combineren met de kleine enzo en vind het leuker dan fietsen ! op hoop van zegen :D

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je weet wel zeker dat je de goede schoenen hebt mamamakka? Ik zou anders ff een fysio vragen. Ik kreeg ook gelijk de eerste lessen last van mijn heup, bleek dus een slijmbeursontsteking, had helemaal niets met het hardlopen te maken en nu loop ik pijnloos een halfuur.

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb ook geen idee wat het was, kreeg ook ineens tijdens het lopen pijn. Ik was vorige week op vakantie dus ik dacht als het daarna nog niet over is ga ik naar de huisarts, maar toen was het gelukkig wel over.

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja volgens mij wel heb aesics gel wel van een vorig seizoen maar dat moet niet uit maken lijkt me , heb ze ook bij een sportzaak gekocht niet bij bristol ofzo en ze waren bijna 100 euro lijkt me goed genoeg toch ?

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb je een loop test gedaan? Zijn waarschijnlijk goede schoenen hoor, maar wat voor de ene loper een goede schoen is kan voor een andere loper helemaal verkeerd zijn.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik vind het te warm om te lopen ( nu al)

Misschien kan ik straks het beste na 9 uur 's avonds lopen.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou hier koelt het 's avonds best snel af, na het eten loopt prima. moet niet warmer worden dan een graad of 20, dan vind ik het ook te warm. heb ooit een wedstrijd met 27 graden gelopen, dat was pas zweten.

10. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Ha allemaal,

Ik zie dat ik niet de enige ben met kwaaltjes, k*t is het he?

Ik baal echt enorm, vorige week maandag kreeg ik pijn in beide knieen en toen ben ik gewoon door gaan lopen en dat ging nog wel. Toen wilde ik woensdag les 10 gaan doen maar kon niet eens 1 stap rennen, pijn! Wilde een week rust nemen en morgen weer beginnen, maar ik heb nog steeds last, echt zo jammer.... Ik was echt helemaal op dreef en vond het lopen zo leuk.. Beetje aan het twijfelen wat ik nu zal doen..

Liefs

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Waarom blijven jullie allemaal met je klachten doorlopen? Ik zat na 2 keer al bij de fysio, ik laat me echt niet door zoiets stoms als pijn in mijn heup de lol van het hardlopen ontnemen.

12. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Loeki2, je hebt helemaal gelijk hoor! Komt misschien omdat ik eigenlijk nooit naar de ha ga en nog nooit naar de fysio ben geweest, dan is de drempel wat hoger. Ik denk dat als je eenmaal bent geweest en het gewerkt heeft je sneller weer gaat.

Vanavond wil ik het nog eventjes proberen en als het dan niet lukt ga ik een afspraak maken bij de ha!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hihihi, tijdens mij zwangerschap zag ik mijn fysio 3x per week. Ik weet haar nummer uit mijn hoofd.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb vandaag 35 minuten non-stop gelopen :D

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga vandaag de eerste les van de tweede serie lopen. Heb daar geen schema van dus ik ben heel nieuwsgierig.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh HELP, in mijn serie is les 13 niet compleet, ik ben nog niet zo ver, maar wie heeft les 13 van de tweede serie voor me?

17. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Zo Loeki, je bent goed bezig zeg! Kan je helaas niet helpen met de tweede serie, moet eerst nog de eerste afmaken, hihi.

Ik ga morgen weer beginnen met lopen, hoop dat het goed gaat!

Hoe gaat het voor de rest met iedereen?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Helaas is gelijk het eerste MP3tje van die serie niet compleet, hij stopte net voor het einde. Heel erg jammer, ben bang dat er meer maar gedeeltelijk op staan. Iemand die de tweede serie wel compleet heeft?

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even off topic: loeki, van harte proficiat met je 2-jarige dochter! maak er een leuke dag van! hieperdepiep hoeraaa!

hoe gaat het met iedereen, houden jullie het nog een beetje vol, hoe is het met de pijnlijke knieën enzo?

ik ga vanavond alweer voor les 12, had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou bijven vinden! alleen vrees ik dat het wel een beetje zeer gaat doen, want heb 2 enorme blaren (wel doorgeprikt inmiddels) van nieuwe schoenen..beetje balen dus..

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o vergeet ik nog...
    loeki ik weet niet waar je je reeks lessen hebt gedownload, ik mn eerste hier: http://bongercorp.com/start2run/
    staat de tweede ook bij, maar weet niet of dat de reeks is die jij ook hebt. wel balen dat het niet compleet is.

Deel Deze Pagina