Hardlopen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Manuela79, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marijke.......*lees SCHOP*.....hup naar buiten en gaan met die banaan.
    Ik ga nu de deur uit. 1e les.....here I come.

Kwebbel

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

*AUWWW* haha
    Ok ok, ik ga deze week echt beginnen. Woensdag of donderdag ga ik mijn 1e les doen.

Hoe is het gegaan kwebbeltje?

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    @ Marijke
    Fris gedoucht weer achter de laptop. Het was echt lekker om weer te beginnen. Maar ik voel me kuiten ook goed:D
    Morgen fijn een rustdag en woensdag er weer tegenaan. Ik heb mijn meiden beloofd dat ze dan mee mogen fietsen:)....dus dat zal afzien worden met hun gekwebbel erbij;)

Al met al ben ik trots op mezelf.

Kwebbel

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hé, gefeliciteerd!!!!!!! Wat super zeg! Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat!

Hier weer lekker het schema gevolgd, heb les 8 gedaan vanavond, ging erg lekker! Ik vond het zelfs jammer dat ik weer moest gaan wandelen! Ik heb wel wat last van mijn knieën gehad van de week, maar vandaag ging het gelukkig wel goed. Toch nog wat overgewicht waar m'n knieën het zwaar mee hebben, maar daar wordt aan gewerkt ;). Ik ben over de helft!:)

5. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Jammer loekie maar ik begrijp het wel hoop dat je nog terug komt.

Snoopy wat goed zeg dat het lopen zo goed gaat ook ik (geen Evy) vind het moeilijk om te wandelen na een poosje en dan weer te beginnen,maar zo bouw je wel conditie op. ook hier nog overgewicht dus het word alleen maar makkelijker:D

Marijke als je een paar keer geweest bent ben je verslaafd en gaat het vanzelf.

Kwebbeltje ook begonnen wat goed volgende rondje al kwebbelend met de meiden.

Evenstar gefeliciteerd hoop dat alles goed gaat en ben heel benieuwd hoe je lopend je zwangerschap doorgaat, mocht er hier nog een komen wil ik namelijk nu wel blijven sporten.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wuppie, volgens mij had ik wel wat berichten gelezen van je (die nu weg zijn), je was al heel snel aardig wat kilo's kwijt toch?

Ik wil ook blijven sporten en op mijn eten blijven letten als ik zwanger raak, maar ik ga het dan eerst even met de verloskundige overleggen. Ik val nu nog steeds ongeveer 0,8 tot 1 kilo per week af, lijkt me met een zwangerschap niet goed toch? Maar ja, om me nou maar vol te proppen omdat ik niet mag afvallen zie ik dan ook niet zitten... En ik eet verder heel gezond en genoeg, dus dat moet gewoon kunnen. Het is dat ik niet meer snoep, want daardoor ben ik zoveel aangekomen :)

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Snoopy ja ik ben ook al heel wat kilootjes kwijt maar moet er ook nog aardig wat
    Ik ben tijdens de zwangerschap 25 a 30 kilo aangekomen (weegschaal ging kapot toen ik positief testte)Ik ben gestopt met roken sporten en ging makkelijk eten tja dat gaat natuurlijk niet goed.

Mocht er nog een komen wil ik blijven hardlopen en normaal blijven eten. Ga ook echt vragen of de vk me dan wil wegen (deed deze niet).
    Snoepen heb ik niet zoveel problemen meer het is meer het makkelijke avond eten zoals patat net mayo :)

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik hoop dat ik straks ook zo trots kan zijn op mezelf. Succes vanavond, ach wel gezellig toch dat de meiden mee gaan!

@wuppie: Ja idd als ik eenmaal geweest ben, dan wil ik vaker gaan.

Vanavond word het iig niet, ik ben gebroken. Kleine meid is een beetje ziekjes en had niet veel zin om te slapen vannacht.

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bedankt dames :)

Nee, ik loop liever niet nu. Ik weet niet, gewoon gevoelsmatig. Ik ga binnenkort capoeira weer oppakken, een oude liefde waar ik even mee gestopt ben geweest.

Het punt is niet dat ik niet kan lopen. Het punt is dat ik heel heel slecht ben in mijn grenzen kennen/voelen.

En dat ik trouwens best al vermoeider ben nu. Ik doe wel aan poweryoga, maar ook dat zal na een paar maanden te zwaar zijn (ik zie me al op een been staan met een dikke buik haha).

Dames succes met trainen!

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vanavond gaan we aan les 2 beginnen. En dan vrijdag les 3, want morgenavond heb ik een late dienst. Dan ren ik op het werk:D

Marijke....wat balen zeg dat je meisje ziekjes is. Maar misschien is het juist wel lekker om dan toch strakjes te gaan lopen. Even tijd voor jezelf. Succes ermee.

Kwebbel

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben voor het eten wezen rennen. Halverwege begon het me te regenen:$:$...kon direct een stuk harder lopen :D
    Maar het voelt weer goed.

Wordt vrijdag vervolgd.

Kwebbel

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoe gaat het met de hardlopers?
    Hier gaat het best redelijk, maar blijf wel steeds flink mijn kuitspieren voelen. Alsof ik op het eind lod in de benen heb :D
    Ik moet wel regelmatig wat schuiven met het schema ivm mijn wisselende diensten, maar ben tevreden tot nu toe.

Ik heb er in ieder geval steeds weer zin in:)

Kwebbel

13. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    He Kwebbeltje wat goed dat je ben blijven lopen gaat steeds makkelijker.
    Mischien moet je halverwege even je kuiten voorzichtig rekken heb je minder last.

Hier even een hardloopdipje heb al 2 weken last van maag en darmen nou dan kan je het lopen wel vergeten als alles goed gaat ga ik vanavond weer.

Ik loop ook niet altijd op dezelfde dagen moe natuurlijk wel oppas hebben voor Sophie.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hey Wuppie,

Wat balen zeg dat je zo'n last had van je maag/darmen. Ik ga vanavond je tip eens even uitproberen om halverwegen eens te rekken en strekken.

Heb er nu alweer zin in.

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Rent er niemand meer?

Hier gaat het lekker. Heb steeds minder last van mijn kuiten. Door mijn wisselende diensten doe ik het wel wat lanzamer dan Evy's bedoeling, maar dat mag de pret niet drukken.

Kwebbel

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ren nog wel hoor! Ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb toen niet gelopen, gisteren gewoon weer verder gegaan (les 14), dat was wel even zwaar! Maar het ging best goed eigenlijk. Nu weer lekker om de dag lopen!

17. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ik ben ook weer aan het lopen en kwa conditie gaat het goed drie kwartier en niet gaar:) . Alleen mijn knie heeft al 2 keer geprotesteerd dan zit die op slot ,gelukkig kreeg ik hem weer los anders had ik een heel eind terug moeten wandelen.

Snoopy ga je door met hardlopen nu je zwanger bent?

Kwebbel fijn dat het goed gaat. Zolang je het lopen in blijt plannen is het goed toch.

18. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hoi hardloopmeiden,

Ik ben hier ook al een hele tijd niet geweest door vakantie en forumveranderingen.

Ik ben nu bij les 22 en ik vond het de laatste lessen steeds zwaarder worden, dus heb me voorgenomen elke les maar twee keer te doen. Ik heb trouwens niet genoeg motivatie meer om drie keer te gaan rennen, lukt dat jullie wel?

Ik moet duidelijk meer hier komen kletsen, dan is mijn loopmotivatie vast ook veel hoger!

Snoopy, gefeliciteerd met je zwangerschap, ga je door met lopen? Ben benieuwd of dat goed te combineren is, hoop van wel!

Kwebbel, goed bezig!

19. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    wannabe mama hoe lang ver loop je als je les 2 loopt ik loop niet met evy vandaar.
    3 keer in de week is ook veel ik red het ook niet altijd mijn doel is om een uurtje lekker te kunne lopen zonder helemaal gaar terug te komen maar we he fijn ik heb beweging gehad.

Ik ben ook benieuwd naar het zwanger zijn en hardlopen ben met Sophie echt radicaal met alles gestopt en dat heeft me lijf geen goed gedaan.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi!

Bedankt voor de felicitaties!

Ik ben nu niet meer aan het hardlopen, maar wil het wel weer gaan doen. Maar niet met Evy.... dat is iets te heftig bij een zwangerschap, mijn hartslag ging soms best erg omhoog, dat is nu niet goed. Maar een beetje rustig aan hardlopen moet wel kunnen. Ik blijf in ieder geval wel lekker bewegen, fietsen (zometeen weer even naar de stad met dochter) en wii-en blijf ik ook doen, zeker als het straks weer kouder wordt.

Deel Deze Pagina