Ik heb mijn mandje gevuld in de iStore (rode iPod Nano, chips en een armding om de nano mee te slepen. Ik ga nog even op zoek naar een manier om de chip aan mijn nog zeer goede schoenen te bevestigen. Tot ik mijn bestelling compleet heb, wil ik gaan lopen met Evi. Maar ik krijg de afleveringen niet draaiende op mijn huidige ipotje. Wie weet wat ik fout doe? Ik heb de afleveringen in iTunes staan en daar draait het gewoon. Het zijn wel allemaal MPeg bestanden, maar daar heb ik volgens mij geen invloed op. Vervolgens sleep ik alle afleveringen naar de iPot map en synchroniseer. Alles lijkt er nu op te staan, maar hij speelt dus niets af... Kan iemand wat licht in de duisternis brengen?
Mijn man riep gelijk dat het geen zin had om voor Evy een ipod te kopen, omdat ze toch niet op een iPod zouden draaien, maar ik heb er zo 1-2-3 geen antwoord op.
Mijn mp3 speler doet het. Heeft iemand ook een schema wat je per mp3 doet, want ik heb er een paar afgeluisterd en dat is nog erg veel wandelen. Ik wil best interval doen, maar dan niet 2 of 3 minuten lopen, 10 minuten moet wel lukken, dus welke les moet ik dan starten?
Wat raar, bij mij doet hij het gewoon op mn ipod, die bestanden van Evi. En ik heb het gewoon op de normale manier erop gezet.
Mrijn, je kunt bij de hardloopwinkel een clipje kopen en dan kan je de chip zo aan je veters vastmaken.
Ik heb ook een ipod en evy is er fier op Mijn vriend heeft alles er gisteren opgezet en het werkt allemaal... Loeki; misschien starten bij les 15? Volgens mij zit je dan aardig in de richting.
Toevallig heb ik vanmiddag les 15 gedaan, dat ging redelijk, kwa conditie is het een eitje, maar mijn knie denkt daar toch iets anders over helaas.
Wel voorzichtig doen hoor... je moet je knie niet meteen teveel belasten als je er zo'n last van hebt gehad!
Ik heb ook een tijd hardgelopen maar woon in een stadje zonder park,dus altijd mensen op de stoep enzo en dan ook nog die grap van 20 jaar oud: Rustig maar meiske,ze hebben hem al gevangen. Arg,ik ga wel weer naar de sportschool!
Ik ga het dit weekend ook even downloaden. Ik heb vandaag ook hard gelopen, maar het ging niet lekker. Ik haat tegenwind en dat was er net even teveel. Na 20 minuten maar naar huis gegaan. Dus heb ik maar even 20 minuten op de trampoline verder getraind.
Ik heb gister les 16 gedaan en ik vond het echt super leuk! Ik matte mezelf af door 2 x 9 minuten te lopen en dan steeds langzamer en moeizamer en met deze opbouw merk ik dat ik een goede snelheid kan aanhouden en veel minder moe ben. Morgen les 17, heb er nu al zin in!