Hardlopen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Manuela79, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nog 10 dagen dames, dan gaat de zomertijd in en kunnen we lekker na het avondeten weer hardlopen.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Whooeehooooeeee :D

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ga vanavond voor les 18, gister is er niets van gekomen. Ik loop trouwens wel gewoon in het donker. Ik zorg dat ik goed zichtbaar ben en loop dan richting dorp ipv tussen de weilanden. Toen ik nog in de stad woonde, liep ik gewoon in de woonwijk op de stoep. Niet echt heel inspirerend, maar wel veilig.

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    hey

Heb het net zitten lezen over het mp3 rennen .
    En gekeken en gedownload :smile:
    Het lijkt me erg leuk en ga het zeker doen . ;)
    Want die kilo's mogen er wel af .

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik wil ook gaan hardlopen, heb die lessen al gedownload, mijn vriend moest heel hard lachen, want ik heb behoorlijk grote borsten en hij had een film gezien waar je borsten in het rond vliegen als je rent (haha, not) Maar nou is mijn vraag: wat is een goede sportbeha?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb een Pulsebeat Triaction. Geen idee meer welk merk, heb hem al jaren. Ik heb cup C en dan mag je best wel ondersteuning hebben hoor. Kijk anders even in een hardloop zaak. Je moet echt een goed shockabsorber (niet het merk) hebben.

Ik heb vanmiddag les 17 gedaan, eigenlijk echt een makkie, maar ik moet het wel langzaam opbouwen, anders ga ik mijn knie weer voelen en dan ben ik verder van huis. Ik moet dinsdag al naar de fysio, omdat mijn heup zeer doet tijdens en na het lopen.

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb een flinke c-cup en loop en rij paard met een heel simpele sport bh. Ik ga morgen eens meten en testen op www.kiesdejuistesportbh.nl. Ik heb daar een mooie rooie gezien die ik van mezelf mag bestellen als ik de eerste cursus van Evy af heb (ben bij les 18 dus nog 9). 8)
    Ik wilde vanavond gaan lopen, maar mijn man is gaan squashen en samen de deur uit kan niet meer. Dat blijft wennen hoor... Ik hoop dat ik morgen de tijd vind en dan misschien vrijdag nog een keer.

Merken jullie aan je lijf (gewicht, contouren) iets van het hardlopen? Ik zeul nog steeds een ruime 10 kilo meer mee dan ik zou willen en ik hoop daar met het lopen vanaf te komen.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mrijn, mooie site! Ik ga daar ook eens even op zoek naar een goede bh. Ik merk nog niks aan mijn lijf want ik heb pas les 1 gedaan hihi maar vlak nadat ik hem gedaan had voelde ik me al veel fitter dan ervoor. Ik hoop ook zo een kilo of 10 kwijt te raken en een betere conditie te krijgen.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik merk wel dat ik 2 jaar NIET gelopen heb, ik heb vooral meer vet op mijn heupen gekregen, dat moet er nu dus weer af.

8 jaar geleden ben ik met hardlopen begonnen en toen ben ik icm mijn SJS 20 kilo afgevallen en heb nu BIJNA een gezond gewicht met een BMI van net boven de 25, maar ik vind het prima zo, ik hoef echt geen slanke den te worden, heb ik de bouw gewoon niet voor.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik was voor mijn sport-bh toendertijd zo'n 60 euro kwijt, dus bezuinig er niet op, hij gaat lang mee, dus investeer er in.

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    leuk topic
    hier ook lopen met Evy. Ik heb altijd geroepen ik kan niet hardlopen ik heb er de bouw niet voor.. ik heb een flinke E cup en kreeg altijd last van mijn schouders maar met goede sport bh en rustig opbouwen gaat het goed. Gisteren les 16 gedaan zaterdag les 17! Ik doe het wel in de sportschool op de loopband maar hoop nu met het mooie weer weer lekker buiten te kunnen rennen

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik dacht ook nooit meer te lopen, maar met Evy vind ik het helemaal fantastisch en krijg ik hoop dat ik snel weer een 5 en 10 km kan komen, marathons waag ik me neit meer aan, dat was leuk, maar niet met kleine kinderen.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nou dames ik ben maandag begonnen, super dit zeg. Geweldig die complimenten die ik dan krijg :)

Merk wel dat mijn conditie ver onder peil zit, maar dit is weer de eerste stap ;)

Kwebbel

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad kwebbeltje... gewoon rustig aan opbouwen en als ik Bosi mag geloven gaat het snel beter worden ;)

Van op de bank zitten wordt je conditie helemaal niks beter dus we zijn op de goede weg ;)

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Exact Manuela.....en ik moet zeggen met drie kleintjes ook erg lekker (naast mijn werk) even tijd voor mezelf.

En dan ook nog een steuntopic hier......super!

Ik ga dit topic even verplaatsen naar clubs. Kunnen we daar verder babbelen en elkaar steunen.

Kwebbel

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wauw, we hebben een eigen club! Bij de februarimoeders waren er ook al 2 meiden enthousiast geworden door onze loopverhalen. Het weer werkt ook wel perfect mee he? Ik kan vanavond jammer genoeg pas om half 8 weg omdat mijn man niet eerder thuis is, maar morgen ga ik echt in het zonnetje lopen.

Ik ga zo eerst even langs de Liddl voor een roze jack en shirtjes, gaaf!

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
  19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Leuk! Ik heb alleen genoeg goede sportkleding dus voor mij is het niet nodig. Moet wel nog een goede sportbh en schoenen hebben, daar ga ik zaterdag voor kijken. Maar schoenen bij de Aldi kopen zou ik niet zo snel doen.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :D

Goede tip! Ik ga volgende week kijken bij de Aldi voor een shirt en een jasje.

Deel Deze Pagina