Ik zou ZEKER geen schoenen bij de ALDI kopen, daar het je echt experts voor nodig, meer dan 60% van de hardlopers heeft een schoen met een correctie nodig en dat kunnen ze je bij de ALDI echt niet vertellen of jij dat nodig hebt of niet.
Op www.hardloopaanbiedingen.nl kun je ook merkkleding voor een leuke prijs krijgen. Mijn favo merk is concurve, maar dat is in Nederland helaas bijna niet te krijgen. Voor schoenen heb ik deze maar dan in een andere kleur. Ik twijfel nu of ik ze via internet zal bestellen, ik loop er al jaren met plezier op, maar zou advies toch ook wel prettig vinden. helaas zit de hardloopzaak hier nogal ongelukkig in de stad,je kunt er alleen lopend komen en de auto parkeren is er duur en onhandig, dus dat plijt wel weer voor internet.
Dat van die schoenen was meer een geintje hoor, ik loop heerlijk op mijn New Balance schoenen. Na de zomer ga ik nieuwe schoenen kopen en laat ze zeker weer aanmeten bij een speciaalzaak. Ik ga morgen op zoek naar kleding om in te lopen. Ik doe het nu met een allegaartje van paardrijshirts en aerobicsbroeken. Ik heb net les 18 gelopen en ik had het zwaar! Eerst een tijd een hte strot en daarna lood in mijn gewrichten. Maar goed, ik heb hem uitgelopen en Evy was weer fier op me (ze noemde me zelfs een natuurtalent, de schat!)
Ja ik ben een groot voorstander van aanmeten, maar ik heb van deze schoen al een paar paren versleten, dus ik weet ook gewoon bij de sportzaak welke ik hebben wil. Als ik dan zie dat de op internet als snel 25 euro goedkoper zijn en het me ook nog eens tijd en parkeerkosten scheeld (en de eeuwige verleiding om meer te kopen bij de sportzaak dan ik nodig heb ) dan begin ik wel te twijfelen. Deze webwinkel heb ik overigens uit het clubblad van de KNAU.
Gelijk heb je! Ik ben wel nieuwsgierig naar nieuwe ontwikkelingen op het gebied van schokdemping enzo... Ik heb nu echt middenklassers en ga straks voor de beste schoenen die ik kan vinden (en die bij me passen).
Nou ik hoef al niet meer te kijken, mijn maat hebben ze niet, ik heb 42,5 en die is er wel in de heren maat, maar niet meer in dames. Is bij de Run2Day ook al vaak een probleem. Ik heb ook wel eens herenschoenen gehad, maar die lopen toch niet zo lekker.
HE, zie net op de site van Runnersworld dat ze een winkel vlak bij mijn werk hebben, kan ik zo heen lopen
Ik heb net maar een afspraak met de fysio gemaakt voor woensdag.. Ik had gister meteen na het lopen al last van mijn knieën en een uur na het lopen werden ze helemaal stijf en pijnlijk. Vannacht ben ik een aantal keer wakker geworden van de pijn toen ik me om wilde draaien. De pijn zit aan de binnenkant onder mijn knie, net bij de aanhechting van de pezen. Het doet ook zeer als je erop drukt en lijkt wat gezwollen. Ik heb uiteraard al even gegoocheld en het lijkt op een blessure door teveel pronatie in de schoen... Ik hou maar even rust tot de fysio heeft gekeken en ben intussen aan het smeren met spiroflor. Ik baal er behoorlijk van!
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Ik had al gelezen dat daar het probleem kan zitten. Ik ga volgende week naar de fysio en zodra ik weer mag lopen, ga ik naar runnersworld voor andere schoenen.
Ik heb nieuwe schoenen \/ het zat allemaal mee vandaag. Eerst gaf een collega mij een bon voor de runnersworld waarmee ik 20% korting kreeg en daarna hadden ze de schoenen die ik graag wilde ook nog in mijn maat, met dus mooi 22 euro korting Ik ga nu les 18 lopen. LATERSSSS
Zo vandaag les 18 gedaan 2-2-4-2-5-2-6-2-7-2 (lopen-wandelen-lopen) voor mijn gevoel dezelfde les als les 15?
Ik heb de lessen ook gedownload! Heb nu 3 lessen gedaan en het bevalt heel goed! Is toch fijn dat iemand je aanmoedigt en complimentjes geeft Ik doe het momenteel op mijn crosstrainer, kan toch wel? Als het uur er weer bij is dan ga ik 's avonds weer lekker buiten lopen.
Crap! Ik heb dus sinds vanochtend ook zo'n pijnlijke plek op dezelfde plaats, het is alleen aan mijn rechterbeen. Links heb ik nergens last van. Hmmm... ik hoop niet dat dit hetzelfde is. Wel raar dat ik zondag heb gelopen en er nu pas last van krijg toch?
Ik heb ook de mp3 cursus gedownload! Geweldige uitvinding vind ik! Ik ga nu veel sneller lopen en vind het ook een stuk leuker omdat je niet van te voren weet wat je te wachten staat en idd die complimentjes zijn ook altijd leuk om te horen! Morgen mag ik les 5 lopen. Heeft iemand hier misschien ook een link voor de volgende cursus? Ik kan die niet vinden namelijk. Hardloopse iedereen... ik heb trouwens aesics schoenen. Bevallen mij prima.
Ik heb ook Assics. Stond gisteren na 5 minuten al weer buiten bij de hardloopzaak. Ik zei gewoon "Ik wil graag se Assics Cumulus in maat 10,5 voor dames." Nou die hadde ze, aangehad, zaten prima, dus gelijk afgerekend. Niks moeilijk doen met andere schoenen passen.
Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een paar nieuwe schoenen! Ik voelde me zo zielig dat ik met dit mooie weer niet kan hardlopen... Ik was ook erg benieuwd wat ze van mijn schoenen zouden zeggen, f het wel de juiste schoenen zijn voor mijn voetjes... Schoenen bleken juist uitgekozen, maar de demping na 6 jaar volledig verdwenen. De keuze is uiteindelijk gevallen op schoenen van Mizuno (type wave alchemy voor de zwaardere loper... En bedankt! ). Ik ga ze morgen maar 5km inwandelen, je moet wat hè?
Haaaaaiiii ladies! Hoe is het met jullie? Nou ik ben vandaag ook geslaagd voor nieuwe schoenen, de pijn in mijn been is te verklaren doordat ik een brede (plat)voet heb (en bedankt he?!) en daardoor aan de binnenkant van de voet overhel waardoor mijn spieren overbelast raken. (Loeki, is dat wat je bedoelde met over-pronatie?) De pijn is gelukkig al stukken minder en ik ga morgen weer lopen. De nieuwe schoenen zijn trouwens Asics Gel Fortitude 3 geworden, dus een bredere schoen met volledige demping. Ook ben ik geslaagd voor een heeeeerlijk sportbh die ik iedereen kan aanraden. Het is van het eigen merk van hunkemoller; de Sport Support. Zie hier een plaatje en uitleg: http://www.depers.nl/economie/252620/Bi ... hermd.html Verder natuurlijk heerlijk van het prachtige weer en mijn vriendin met haar 2 dochters genoten!
Zo net weer gelopen en het ging al een stuk beter dan vorige week... geeft toch weer een hoop voldoening en de schoenen zitten erg lekker