De tijd lijkt ook veel sneller te gaan! Voorheen had ik na 10 minuten al geen zin meer en nu zijn er zo maar 20 minuten voorbij! Loeki, vervelend van je heup. Zou idd rustig aan doen, anders kan het heel lang duren voordat je er weer vanaf bent! Beterschap iig!
Hier gaat het ook goed. Ben nu bij les 4. Heb een paar keer les 1 gedaan en een paar keer verzuimd ...zat in de nachtdienst. Even een vraagje...ik probeer een collega ook de link te sturen zodat ook zij kan downloaden. Link gestuurd....maar het lukt haar niet. Iemand een idee? Kwebbel
goed hoor dames! Hier bij les 16 gebeven.. heb last van mijn scheenbeen dus moet het even rustig aan doen
Hi meiden, Ik ben getipt om hier te komen kijken en ben direct enthousiast. IK ben druk aan het downloaden geslagen, het liefst was ik vanavond al een eindje gaan rennen, maar voordat ik klaar ben met downloaden zal dat er wel niet meer inzitten Ik ben benieuwd wat Evy allemaal te vertellen heeft en zal mijn ervaringen met jullie delen.
Ik had alles toch redelijk snel binnen, maar dat hangt natuurlijk af van je internetverbinding. Ik hoop heel misschien vandaag ofmorgen nog te lopen, dit weekend lukt het zeker niet.
Wat een drukte hier, gezellig! Ik ben gister bij de fysio geweest en heb aan beide knieen een beginnende runnersknee. Komt doordat mijn bovenbeenspieren minder sterk zijn en daardoor beweegt mijn knieschijf wat scheef... Zoiets althans. Ik heb nu 2 ingetapete knieen en moet dagelijk wat oefeningen doen om mijn spieren sterker te maken. Ik mag wel rustig aan weer gaan lopen dus zodra ik van die vreselijke verkoudheid af ben, ga ik terug naar les 1. Ik moet maandag weer terug naar de fysio en dan wil ik minimaal 2x gelopen hebben.
Hey Isra gespot Leuk het is echt geweldig! Maar weet iemand hoe ik de link van het downloaden nu kan doorsturen? Het gaat om de link op blz 5 Kwebbel
Ik heb gister bij de Aldi het hardloop jasje gehaald. Ik was er om 09.30 en ik had de laatste S te pakken. Nou ja, in elk geval ga ik dit weekend weer een poging wagen om de bestanden te downloaden. Ik blijf nu steken op 20 minuten lopen. Mijn zwager weet er veel van en denkt dat ik niet goed adem haal. Misschien klopt dat ook wel, want ik heb altijd snel een droge keel. Morgen ga ik weer lekker lopen.
Ik was gister om 10u in de Aldi en trof haast lege bakken aan... Maat S was bij ons nog wel te krijgen, maar in L heb ik nog 1 shirtje gevonden en verder helemaal niets meer. Volgende keer ga ik voor de deur liggen!
Heb nog een MP3 speler uit het stenen tijdperk en die heeft niet genoeg geheugen om het erop te zetten. Heb hem gisteren ook van heel ver moeten zoeken Ik baal ontzettend want wilde al gaan beginnen, maar moet nu eerst nog een nieuwe kopen.
Ik heb dus geen mp3 speler maar zou ik het ook op mijn telefoon kunnen zetten ik heb 2 gb geheugen erop. Het langste wat ik in de sportschool heb gelopen is 25 minuten, intervallen in me eentje vind ik moeilijk en dit lijkt me de oplossing. Groetjes.
He wuppie dat zou een goeie zijn als dat mogelijk is op je telefoon. Zat internet al af te zoeken voor een leuke betaalbare MP3. Iemand toevallig nog tips?
Hee wat leuk dat ik dit topic tegenkom, ben zelf ook net begonnen met 'Evy'. Ben nu bij les 5 aanbeland, best heftig hoor Moet vanavond weer lopen, maar helaas ben ik vandaag niet thuis. Morgen maar weer dan. Hopelijk werkt het weer dan ook een beetje mee!
Ik ga morgen naar de Aldi, dus ik hoop dat er nog wat is, wrs niet meer....ik dacht dat het wel mee viel. Had ik eigenlijks ook wel kunnen bedenken En als je niet genoeg ruimte op je telefoon of mp3 speler hebt, kun je ook gewoon 1 of 2 lessen erop zetten, en als je die gedaan hebt, haal je ze er weer af en zet je nieuwe erop. Zo heb ik het ook gedaan. Je doet ze toch niet allemaal achter elkaar aan... @kwebbeltje: Kan je vriendin die link zelf niet downloaden van ZP? Lijkt mij wel zo makkelijk