zo 11 pagina's uitgelezen en evy intussen gedownload..wat hebben jullie me enthousiast gemaakt! ik worstel met een paar hardnekkige restjes zwangerschapskilo's en wil ook graag wat aan conditie doen.. en ik heb een stiekeme voorliefde voor belgie, dus dat vlaamse spreekt me erg aan! heb mn vader ook al gesmst of ie vanavond mee gaat lopen met mij en evy haha...ben benieuwd ooit lang geleden, voor mijn bruiloft liep ik samen met mijn man en dat ging na een tijdje ook best goed..maar nu hebben we 2 lieve kindjes, dus dat zit er niet meer in.. ik hoop dat ik vanavond op pad kan! iig alvast bedankt dat jullie me zo enthousiast gemaakt hebben!
Ik heb gister les 1 gedaan en vond het echt heel goed. Echt fijn die peptalk en de muziek! Moet toegeven dat ik wel moeite had met de laatste 3 minuten achter elkaar rennen met harde tegenwind. Morgen ga ik weer, heb nu al zin! Ik heb ook dat jasje bij de Aldi gekocht en het is erg fijn. Heel licht en winddicht. Maar ze gingen echt snel, dus ben bang dat er niks meer is vandaag... Succes voor iedereen die vanavond nog gaat rennen, ik zal duimen dat het droog wordt...
@Jewel83....dat was wel handig geweest, maar niet iedereen weet dat ik hier op het forum zit Iemand anders nog tips? Kwebbel
nou wannabemama thnx voor het duimen, tis hier droog geworden..heb mn 1e les gehad en vond het ook leuk! echt! muziek is idd fijn en de motiverende woordjes doen goed! laatste stuk moest ik onverwacht lopen door een opgebroken stuk fietspad met mul zand, dus dat was nog een extra moeilijkheidsgraad.. ben benieuwd nr les 2
Ik ben dat van de Aldi helemaal vergeten kan straks nog wel even kijken. Gister dus weer gelopen. Ik dacht lekker over het strand, maar er stond hoop wind en zand waaide alle kanten op, dus voor me gevoel niet echt lekker gelopen. Moest wel zweten, dat had ik maandag niet, dus das wel goed. Terug heb ik nog tegen de wind in gelopen.. Heb nog een vraagje; Moet je per se een rustdag nemen? Zou vandaag ook wel willen lopen, maar weet niet of dat verstandig is...
@Naatje: als je nog een jasje maat L tegenkomt... Ik heb veul interesse! Ik zou denk ik niet zo snel 2x achter elkaar gaan lopen. Je spieren hebben ook de tijd nodig om te herstellen anders worden ze niet sterker, maar gaan ze steeds meet stuk (zei zij die met 2 rotte knieen zit...)
@naatje, rustdag is inderdaad een hersteldag. Ik zou proberen je hier wel aan te houden! Supergoed dat je zo enthousiast bent dat je alweer wilt gaan! Ik heb net les 2 in het zonnetje gedaan. Vind het echt helemaal goed, normaal heb ik altijd zo'n gevecht met mezelf. Dan zegt mijn sportieve ik nog even doorrennen, maar mijn luie ik wil dan stoppen en die wint altijd Nu met Evy wint mijn sportieve ik gelukkig! Hoe doen jullie het trouwens met het rekken? Tussendoor op pauze zetten of achteraf? Ik doe nu telkens achteraf, maar heb wel veel spierpijn. Maar misschien ligt dat aan mijn belabberde conditie
? een les is maar iets van 15 MB, past dat er echt niet op? Ik heb ook maar 4 lessen op de speler staan, maar je loopt er toch geen 4 achter elkaar wel? Ik heb gewoon geen tijd om te lopen en het weer is ook zodanig dat ik er niet echt trek in heb.
Ik had geluk bij de Aldi, ze hadden nog een roze vestje, wel maat S, maar hij ging dicht Mrijn, had nog voor je gekeken, maar ze hadden verder niets meer, alleen vestje maat M...
Loeki mijn mp3 heeft 256MB, maar ik probeerde hem te downloaden vanaf die link op pagina 4 of 5 en toen kreeg ik de melding dat ik niet voldoende geheugen had?! Maar ik was zelf nog niet op het idee gekomen om les voor les te downloaden. Dus was al zo impulsief geweest om direct een nieuwe te bestellen Heb hem helaas nog niet binnen.
YES ZOMERTIJD. Oh vinden jullie dat ook zo heerlijk als het 's avonds zo lekker lang licht is. niet meer hoeven haasten om te gaan lopen voor het donker wordt. Oh heb er al helemaal zin in deze week. Zaterdag heb ik les 19 gelopen 5-6-7-8 en al bij de 6 minuten kreeg ik pijn in mijn heup en dat straalde helemaal door naar beneden, tot aan mijn schenen. Weet werkelijk niet hoe ik het nog eens 7 en 8 minuten volgehouden heb. Ook mijn knie deed echt goed zeer. Was echt bang dat ik weer helemaal bij af zou zijn. Vandaag dus eigenlijk een rustdag, maar ja ... het weer is zo mooi en zo lekker om te lopen. Met mijn moeder op de fiets ben ik dus weer een rondje gaan lopen,les 20 4x8 minuten (ja mocht ik nu last krijgen dan kon ik achter op de fiets terug naar huis) maar het ging helemaal super, geen greintje pijn en toen we na 4x8 nog niet thuis waren heb ik er nog eens 5 minuten bij gedaan. NU is mijn been wat stijf, maar niet pijnlijk en ik voel me zo onwijs goed dat ik dit weer gedaan heb. Morgen weer naar de fysio. Ben benieuwd wat ze er van zegt. @Isra, gewoon terug sturen, als je hem niet nodig hebt.
Loeki2, vervelend toch steeds, Ik ga morgen weer beginnen. Ik was bijna van de trap gevallen. Ik hield me gelukkig net op tijd vast met als gevolg dat mijn linker arm spieren zijn verrekt, Nu gaat het wel weer. Hopen dat het morgen ook lekker weer is. Dan ga ik mijn vestje maatje S ( ja ja) van de Aldi eens uitproberen( ook roze )
o even enthousiast vertellen hier hoor.. ben zo blij ! heb net (vrij laat ja, kwam er eerder niet van) heerlijk gelopen. vandaag met 20% korting bij livera een sportbh gekocht, en dat loopt stukken fijner ik weet het, ben nog maar bij les twee maar ga t volhouden, vind het zo leuk op deze manier! de les was veel te gauw afgelopen naar mijn zin! en volgende week bijna heel de week goed weer, en de avonden lekker lang licht, fijn hoor! evy zei al: zet maar in je agenda, bij overmorgen: evy, dan weet je zeker dat je me niet vergeet laat ik dan in de bios zitten..misschien ervoor nog even, en anders maar 1 dagje later bosi rot die val van de trap zeg!hoop dat het gaat morgen! loeki suc6 bij de fysio
Hoi Dames, ik ga me ook bij jullie aansluiten! Nu de zomertijd weer is ingegaan blijft het weer langer licht en hopelijk ook weer wat warmer dus geen smoesjes meer om niet naar buiten te gaan! Vorig jaar oktober was ik al begonnen, maar na een aantal lessen bleek ik zwanger te zijn en ben gestopt, is misgegaan met 5,5 week en ben niet meer begonnen met lopen. Maar nu ga ik het weer oppakken! Ik ben ook sinds een maand lid van de sportschool en ga daar ook twee keer in de week heen (Bodystep), kan ik dan tussendoor ook gewoon hardlopen of moeten daar ook rustdagen tussen zitten?
Rustdagen zijn wel verstandig, maar je moet vooral kijken hoe je je zelf er bij voelt als je om de dag gaat lopen en steppen.
Ik ben ook weer in het land der lopenden! Ben vanmiddag opnieuw ingetaped door de fysio en heb net les 1 gelopen. Mijn knieën hebben het goed doorstaan, mijn conditie is in 10 dagen niet lopen en zware verkoudheid erg achteruit gegaan zeg! Woensdag les 2.
Kreeg net een mail, morgen wordt mijn Ipod afgeleverd. Dus dan kan ik ook gaan beginnen. Jullie zijn allemaal zo vol lof dat ik zo benieuwd ben.
Nou ik ben bij de fysio geweest AUAUAUAUAU, wat is dat verschrikkelijk gemeen zeg. Vooral in mijn bovenbeen. Morgen hopelijk weer lopen, maar ik heb ook een les Bodybalance, dus ik laat het een beetje van het weer afhangen.
Doe maar rustig aan Loeki2, niks forceren. Maar dat weet je natuurlijk al, Juud, met een sportbh loopt het inderdaad een stuk prettiger. Ik heb twee van de Hema en die zitten echt heerlijk. Bloempje83, leuk dat je ook lekker weer gaat lopen. Mrijn, ook succes met het herstellen en het weer beginnen. Isra, het is echt heerlijk om te lopen. Eerst even doorzetten ( als je nog geen conditie hebt) en daarna is het echt geweldig. Vandaag kon ik ook lekker lopen. Voordat ik aan de studie ging ben ik eerst een rondje door een bos gerend. Niet op tijd of op afstand, maar tot ik niet meer kon. Heerlijk! Ongeveer 20 minuten gelopen.
Loeki idd wat Bosi zegt niks forceren hoor! Sterkte! Bosi ik heb idd helemaal geen conditie dus weet ook niet wat me te wachten staat. Maar ik lees van zulke leuke reacties dat het me echt wel heel leuk lijkt.