Wie lijkt het leuk om eens in Haarlem of omgeving met elkaar een kopje thee of koffie te gaan drinken? Gewoon meiden onder elkaar die allemaal een kinderwens hebben. Ik zelf heb nog geen kinderen en zit daarvoor in de icsi-procedure. Maar vind het ook gewoon leuk om te horen hoe het bij anderen gegaan is. Dus ook de positieve verhalen . Ben benieuwd! PCJ
hoi hoi, ik kom ook uit haarlem.... heb pco en ben nu bezig om 10 kilo af te vallen. Dat 'moet' voordat ik mag starten met medicijnen.... hoelang zijn jullie al bezig?
Hallo! Ik kom ook uit Haarlem, en het zou op zich wel leuk zijn om eens met mensen te kunnen praten die ook een kinderwens hebben. Helaas kan ik nog niet met positieve verhalen komen, maar wie weet in de toekomst wel? Ben je nog steeds op zoek? Ik zou dan eerlijk gezegd wel graag eerst wat meer van elkaar willen weten, maar het idee spreekt mij erg aan! In mijn omgeving is slechts 1 iemand 'bezig' en van haar hoeft het nog niet zo nodig, dus wanneer het lukt zal haar nu nog een zorg zijn. Ze begrijpt het dus ook niet zo goed dat ik er wel meer mee bezig ben, zeker nu het 2x is mis gegaan. Ik hoor het wel. Groetjes, Gwen
@Sylcor: hoe gaat het met het afvallen? Je hebt nu dan wel een duidelijk doel voor ogen, maar het lijkt me nog steeds heel moeilijk... hou vol hoor!
hier iemand uit de buurt van haarlem en wil ook wel eens een kopje thee/koffie komen drinken hoor, lijkt me gezellig om met een aantal gelijk gestemden rond de tafel te kletsen. laat maar wat horen. gr laura
hoi hoi, het afvallen gaat op zich goed, ben nog steeds wel echt bezig, alleen gaat het erg langzaam...ben rond 5augustus begonnen en ben nu 3,5 kilo kwijt...is netjes, maar voor me geviel gaat het zo kangzaam....