Ik heb soms, heel soms, zeg 1x id maand, dat ik erg pijnlijke benen heb s'avonds. Het gevoel zit in mijn bovenbeen voorkant , en kuit. En voelt alsof iemand echt kkeihard aan mijn spieren trekt ofzo. Echte kramp durf ik het niet te noemen want ik weet hoe dat voelt. Het is bijna alleen s'avonds. En de pijn is behoorlijk. Krijg ook de nieging om te masseren alleen helpt dat niet. Als ik wakker wordt in de ochtend is het weg. Heel vaag. Rusteloze benen is het niet want het is pijn. Echte kramp zoals ik hem ken (bijvoorbeeld s'nachts, dat je er wakker van wordt en je been moet strekken) is het niet al neigt de pijn er een beetje naar. Het gebeurd ook zo weinig dat ik niet echt de neiging heb om een arts te raadplegen. Nog meer meiden die het hebben?
ik heb ook zoiets.. sinds de zwangerschap in beide benen. ik voel het meer als een zeurderig trekkerig gevoel.. en het voelt niet erg prettig.. komt vanuit mijn buik/rug trekt helemaal naar beneden.. komt in een keer opzetten. vroeger ook altijd 1 keer in de maand rond mijn menstratie.. dacht altijd dat het hier mee had te maken.. nu veel vaker heb ook rugklachten en heb het gevoel dat het hier ook mee kan hebben te maken.. mijn benen worden nu soms ook doof het word steeds erger dus ik ga binnen kort weer naar de huisarts
Ik dacht ook aan rusteloze of vermoeide benen, maar toen ik verder las zag ik dat je dat niet bedoelde (ik heb 's avonds nl ook echt vervelende zeurende benen, maar enkel als ik die dag óf heel hard gewerkt - en dus gelopen- heb, óf als ik niets gedaan heb)