Heeft er nog iemand gelopen vandaag? Ik heb heel stoer door de regen gerend...Les 2 van 'Evy' (start to run op de Ipod); 2x 1 minuut, 1x 2 minuten en 2x3 minuten. Ging lekker en ik was weer tevreden over mezelf....
Dames ik ben begonnen!!!! Ik heb gisteren 4 km gelopen en dat vond ik niet eens zo slecht van mezelf! Spierpijn (nog) niet echt aanwezig.
Whoehoe ik ben fier op u ( zoals Evy zou zeggen) @maartjev de eerste keer dat je ging hardlopen heb je meteen 4 km gelopen Vind het knap hoor. Dan deed je hiervoor vast ook al aan sport of niet? Ik ga vandaag weer. Hoop dat het net zo goed gaat als maandag.
Ik heb gewoon zin om vandaag te lopen maar heb een rustdag....hihi. Ik heb gisteren zelfs in de (mot)regen gelopen, dat was eerder wel eens een reden om niet te gaan. Het geeft me nu al veel energie dat rennen en dat kan ik wel gebruiken met 2 dametjes en een (herstellende) PND....
ik was ook zo verbaast dat het zo goed ging, ik sport dus gewoon helemaal niet ofzo.. Heb een tijdje geleden babyzwemmen met de kleine gedaan, maar das ook niet echt intensief voor mama. We zijn langzaamaan begonnen maar uiteindelijk rende ik gewoon lekker door zeg maar. En het voelde echt zo fijn! Wel spierpijn nu, maarja, rennen we er wel uit morgen Ik werk in de kinderopvang, en hebben bijna altijd volle groepen, is ook best fysiek, haha, misschien is het dat.
Hoi hoi. Ook ik ga zo les 1 van Evy lopen. Was een paar mnd geleden ook al gestart. Nu ga ik er weer voor. Hoop dat dit topic wat motiverend werkt. haha Succes met lopen allemaal.
Ik heb vandaag dus echt megaspierpijn, haha. Maar ik ga straks toch, heb er ook wel echt zin in. Jammer dat de muziek in de Evy-lessen totaal niet mijn ding is. Maargoed, ik probeer het toch! Al zou het wel erg leuk zijn als er wat bestond waar je dus je eigen muziek in kan zetten!!
Wat een leuk topic!! Hier nog iemand met het voornemen hoognodig te gaan lopen, maar...... en......... en dan ook nog......... Smoesjes, smoesjes en het begin van het sportseizoen komt er weer aan. OMG! Jullie hebben me iig weer enthousiast gekregen. Zal eens kijken of ik dat programma van Evy kan downloaden en anders wordt het toch weer het start-to-run programma van begin sept. We gaan voor een verbetering van mijn tijd in Zandvoort in maart 2011. Wie doet er mee??
Ik heb gisteren weer ge-Evy'd, les nummer 8 en het was ZWAAR. Ik moest 8x 2 min lopen en dan elke keer maar een minuutje om op adem te komen. De eerste 2/3 x ging hartstikke goed, maar daarna werd het behoorlijk pittig. Maarrr, ik heb het wel weer volgehouden. Vannacht gaan we naar Frankrijk, dus ik heb voor de les van vrijdag mijn sportoutfit ingepakt! Wie had dat ooit van deze comfort-girl gedacht, hahahhaa.
Vandaag is de dag! Ik moet me nog omkleden, maar ik ga zo de eerste rond doen. Moet zeggen dat het wel zwaar is om de spits af te bijten, helemaal omdat ik moe ben en het maar voor 9 minuten is.. Een beetje gek voor m'n gevoel.. Maar dat komt goed, ik heb vertrouwen!
Hoi meiden, ik ben voor twee weken terug zelf een beetje begonnen met het opbouwen van hardlopen. Bleek hier in de buurt ook een hardloopgroep voor beginners te zijn, dus daar heb ik me voor aangemeld om een beetje te kijken of ik goed loop en tips voor warming up ed. De eerste 4 lessen zijn gratis en dan kan ik altijd nog kijken of ik er mee door ga of dat ik zelf lekker verder ga. Ben benieuwd, wat leuk dat jullie ook allemaal net begonnen zijn.
OOk hier zit de 1ste 3 lessen erop van Evy, dus week 1 is voorbij. Had moeite met de 1ste keer 3 min lopen, maar de 2de keer had ik nog wel verder kunnen lopen Nu 2 dgn rust, dus zaterdag mogen we weer.
Hoi allemaal, ik heb vanavond mijn eerste hardlooptraining in een groep gehad. Eerst een half uur wat rek en strek en loopoefeningen gedaan. (wat al vrij pittig was) en daarna in de groep schat zo'n kilometer gelopen te hebben. Daarna een parcour van 600 meter met afwisselende tempo 3x gelopen. Dat was zwaar, als ik alleen was geweest had ik het lang niet volgehouden, vind het in de groep toch makkelijker gaan, je laat je niet zo gauw kennen en verlegd je grenzen wat. Moet zeggen dat ik het best wel lekker vond. Ga zeker vaker heen
Heel goed dat je het hebt gedaan! Maar er vaker heengaan heeft geen zin. Regelmaat moet je hebben. Jezelf dwingen; DAN EN DAN ga ik, klaar, anders werkt et niet. Ga zo door he
Hey dank je wel, je hebt ook helemaal gelijk. Alleen het probleem is dat ik de ene week dagdiensten werk en de andere week late diensten zeg maar om en om. Dus ik kan maar om de week meetrainen. Maar ga dan de week dat ik niet kan meetrainen, zelf een leuke route doen. Ik weet nu dat ik het kan, dus moet ik ook volhouden
ff een vraagje. Ik wil hardlopen toch ook gaan proberen, maar ik wil niet direct hele dure schoenen aanschaffen. Ik hoor in ieder geval dat ze heel duur moeten zijn........... Iemand tips, moet je perse hardloopschoenen voor het opbouwen (je loopt dan toch nog niet echt ver) of is er een goedkoop merk dat prima is. Ik heb verder zelf geen sportschoenen, buiten dan de schoenen welke ik gebruik voor in de sportschool, maar dat zijn meer van die aerorbicschoenen (zwarte hoge, dan weet je misschien wat ik bedoel).
Ik heb vanaf moment 1 dure schoenen gekocht. Ik heb namelijk ontzettend snel last van mijn scheenbenen, en dat kan echt ongelofelijk zeer doen. Dus als je echt gaat opbouwen, zeker goede schoenen hebben, andes heb je binnen notime een scheenbeenblessure.
Ja, absoluut goede schoenen kopen, das nl ook een investering in jezelf. Als je naar een zaak als runnersworld gaat, kijken ze ook precies naar hoe je loopt en dan krijg je schoenen die bij jou passen. Goede hardloopschoenen hoeven geen 300,00 te kosten, maar ga er wel van uit dat je iig tussen de 110-150 euro betaalt.
ik begin ook iedere zomer met hardlopen, het is indd van groot belang dat je goede schoenen aan hebt. Ik ben sinds kort gestopt omdat ik heel veel last van mijn knieen heb gekregen. zelfs met trappenlopen. dus hier ff een stop op gezet helaas
Ik heb me voorgenomen na de bevalling te gaan beginnen met hardlopen. Schoonzusje heeft ook onder begeleiding van Evy gelopen enw as ook erg tevreden. Even een paar maanden wachten en dan ''mag'' ik ook. Succes meiden!