Heel laat en onregelmatig ongesteld na bevalling

Discussion in 'Na de bevalling' started by wolkje01, Aug 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolkje01

wolkje01 Nieuw lid

Aug 25, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wie hebben hier ervaring mee of herkennen dit...

Ik ben afgelopen december bevallen van mijn zoontje. Het heeft vervolgens 6 maanden geduurd voor mijn menstruatie op gang kwam. Toen heb ik een cyclus gehad van 46 dagen. Na die menstruatie zit ik nu weer op dag 51 en nog steeds niets? Ik heb een test gedaan en deze is negatief.

Wel heb ik de huisarts gebeld en op haar advies laat ik bloed prikken om de hormoonwaardes te laten meten en eventueel een echo van mn baarmoeder en eierstokken om PCO uit te sluiten. Dit schijnt vaak voor te komen bij mensen die lang de pil hebben geslikt.

Hoe lang na de bevalling waren jullie weer ongesteld en was dit ook zo vreselijk onregelmatig? Wij willen erg graag een tweede kindje maar op deze manier schiet dat natuurlijk niet zo op..

Groetjes

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Volgens mij is het helemaal niet zo raar dat het zo lang duurt hoor, je lichaam moet 'ontzwangeren' en dat kan best een aantal maanden duren! Volgens mij wordt er vaak zelfs gesproken over een jaar nodig hebben om te ontzwangeren, waardoor je dus best nog flink last van hormonale schommelingen kan hebben en een onregelmatige cyclus.

3. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

Jul 14, 2011
    399
    0
    0
    Jeps hier duurde het 3 maanden voordat het normaal was en nog 3 maanden om zwanger te worden.We hebben geklust vanaf dat lucas 3 mnd oud was en toen hij nog net geen 6mnd oud was een + op de test.

Cyclussen: 37-33-34-37-29- zwanger

Share This Page