Ik heb Asics met best wel wat vering erin en een binnenblok omdat ik blijkbaar naar buitenloop. Die waren 130 euro.
Ik wil ook beginnen met hardlopen, wou ook via zo programma doen, maar nu doen die sites het bij niet van evy, dan staat er page not found ofzo...
Zodra je langere stukjes gaan lopen écht goeie schoenen laten aanmeten hoor! Ik heb m'n knieën ook verpest met fitnessschoenen en het duurde heel lang voordat ik daar geen last meer van had! Vaak zijn de modellen van vorig jaar een stuk goedkoper (bij De Hardloopwinkel, of Run2day ofzo)
Oh, haha, ik was nogal een spuit 11 met m'n reactie, want je hebt ze al Super! Ik zie dat je in de Bollenstreek woont. Dan is Hollen met Han misschien ook leuk voor je. Google maar eens. We trainden meestal in Oegstgeest en Leiden, maar af en toe ook bij Noordwijkerhout in de duinen enzo. Je traint dan toe naar een afstand bij de Leiden Marathon (niet schrikken, je kunt ook 5 km doen, of 10) Om de week op zaterdag heb je groepstraining en tussendoor loop je zelf met een heel uitgebreid schema. Er wordt goed naar je loophouding gekeken en er zijn bijvoorbeeld ook masseurs die tips geven en hulp bieden bij eventuele blessures. Ik heb 2x meegedaan en het is me heel goed bevallen. Ik ging echt van niveau 0 naar 10 km hardlopen! (en ook nog in best een aardige tijd!)
Ik zal er eens naar kijken. Bedankt voor de tip, ik woon in katwijk en met koninginnedag hebben we de ronde van katwijk die iets langer is dan 5km. Die zou ik wel heel graag straks kunnen lopen.