hardlopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Elfje Arwin, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik weet niet goed waar ik deze vraag moet stellen, dus doe ik het maar hier :

    Wat voor een sporten doen jullie ?

    Ik ga zelf tennissen en hardlopen, maar kun je dat ook nog doen als je zwanger bent ?

    ben benieuwd......
     
  2. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi, ik zit zelf op tennis en heb een tijdje hardgelopen... daar ben ik dus maar mee gestopt en wandel vooral veel nu, ik weet wel dat je met tennis een aardig lange tijd door kunt tennissen, alleen miet je dan wel voorzichtig doen zeg maar, maar dat geldt voor elke sport denk ik dan..... succes :)
     
  3. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb een tijdje aan PowerPlate gedaan, maar nu ik zwanger ben staat sporten sowieso op een laag pitje. Na de bevalling wil ik weer iets gaan doen, ik zit te denken aan Tae Bo of iets anders in die richting.
     
  4. MollyM

    MollyM Bekend lid

    Ikzelf ben doorgegaan met paardrijden tot ik 21 weken was of zoiets. Toen begon mijn buik in de weg te zitten. Een vriendin van mij heeft nog heel lang door hard gelopen. Zoland het goed voelt kan je nog wel door gaan volgens mij.
     
  5. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    alvast bedankt voor de reacties !
    Op de een of andere manier toch gerust stellend, hoewel ik nog niet zwanger ben, of misschien wel, komende weekend weet ik vast meer.....
     
  6. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik heb gejogged tot 37 weken. Het gaat niet hard (tenminste bij mij niet, ik had een enorme toeter :)) maar het was goed te doen.
     
  7. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Ik doe nu aan fysiosport, maar moet straks zelf het sporten op gaan pakken. Ik zit er aan te denken om te gaan spinnen en salsa-aerobic. Hoop dat ik de motivatie op kan brengen om alleen te gaan. ken helaas ook niemand om mee te gaan.

    Als je zwanger bent mag je gewoon sporten zolang je lichaam dit toelaat. Luister goed naar je lichaam. Deze zegt vanzelf als het teveel wordt

    Liefs
     
  8. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Heb tot 24 weken op mijn paard gereden. Nu doe ik niet meer aan sport. Hardlopen moet er niet aan denken met die dikke buik..
     
  9. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb tot 25 weken hard gelopen en tot 32 weken aan voetbaltraining gedaan (geen partijtjes, maar wel de meeste andere oefeningen waaronder conditieonderdelen alleen iets langzamer dan de meeste anderen) en dat was goed te doen.
    Nu voetbal ik en probeer ik 3 keer per week hard te lopen.
     

Deel Deze Pagina