Naar aanleiding van het topic wat zijn jullie favoriete B merken , ben ik benieuwd wat jullie juist wel merk willen hebben ? Hier : Nutella pasta Pindakaas Calvé Redbull Veder hoeft het van mij niet perse echt merk te zijn. Vriendlief wil wel graag coca cola en van naturel chips Lays.
Pindakaas Calvé Kaas altijd vers! Wasmiddel witte / color reus of persil Spa fruit Chocomelk van Chocomel Verder wat in de aanbieding staat, dus wisselt flink. Heb elke maand een gepind bedrag voor de boodschappen dus daar moeten we het mee doen van mij!
Aquafresh, dove en rexona. Wij wassen altijd met Dash waspoeder en kopen die altijd in de aanbieding bij de kruidvat. Wasverzachter willen we wel eens wisselen. Wij gebruiken zowel silan en robijn (allebei in de aanbieding). Maar laatst hebben wij zo een luxe edition van de lidl gekocht. Ook prima (maar ja het is een B merk hea). Voor de rest hoeft het niet persee A merk te zijn.
Mijn favoriete A-Merken (hier vervaging ik dus echt niets voor een B-Merk): Pampers Optimel Rookworst van Unox (krijg van andere merken last van mijn maag) Zwitsal Robijn of Omo Silan wasverzachter Dat was ongeveer wel het niet vervangbare A-Merken lijst van mij
Douwe egberts koffie, dat is echt een must! met een wolkje friesche vlag koffiemelk! Pindakaas van calve..
Oploskoffie Nescafe Gold + Fries.Vlag melk. Koffie caps voor Dolce Gusto (kopen dit heeel af en toe hij staat meer voor de sier in de keuken uiteindelijk helaas of juist niet capsules zijn duur namelijk). En alle andere drinken, coca cola, roosvice, spa fruit taksi etc. Voornamelijk alleen het drinken dus. Unox rookworst ook idd. Voor kid: Pampers en zwitsal O ja en Omo wasmiddel die vind ik lekker ruiken
Tony Chocolonely chocolade Calvé pindakaas Optimel yoghurt Coca cola Beemster 30+ kaas Quaker muesli L'or koffiecups Lenor wasverzachter
Coca cola calve pindakaas en bbq saus finesse Andrelon prodent nespresso chocomelk slagroom campina pickwick thee wyko sate saus mora frituurspullen en remia saus
Lotus Maestro keukenpapier! Heb ZO'N hekel aan goedkope keukenrollen. Die al uitzakken op de rol en scheuren en dat je handen er doorheen komen als je ze droogt. (waar een mens zich druk om kan maken he )