hardlopen

Discussion in 'Zwangerschap' started by ladydd, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..
    6wk zwanger en loop ongv 2x per week hard.
    Alleen mn borsten doen zon pijn ook onder het hardlopen.
    Weten jullie hier wat op ?

Bij mn eerste zwangerschap had ik daar totaal geen last van maar dit zal komen door dat het al eens op gang is geweest.

Xxx

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,164
    23,244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Een goede sportbeha, desnoods 2 over elkaar heen. Ik heb dat ook gedaan, anders idd niet prettig. Nu 22 weken zwanger en moet het wel afbouwen, mn lijf wil niet meer meewerken. Rugpijn, pijn stuitje, trekt door in bil. Ik ga in de sportschool op de band een minuut of 10 en de rest fietsen en crosstrainer. Als ik de klachten blijf houden, dan maar spinnen in plaats van hardlopen :D De halve marathons komen wel weer na de bevalling.

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

Sep 9, 2014
    2,966
    2,294
    113
    Female
    Houten
    Wat Liekje ook zegt, 2 sportbh's over elkaar. Bij mij werkt dat iig wel, ik doe volleybal dus ook springen etc. Dus misschien kun je dat proberen!

4. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

Oct 23, 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Spinnen is heerlijk! Tot 37 weken gedaan. 3 x per week een uur. Heerlijk! Tip: als je buik groeit stuur hoger zetten en buikband om. Kun je blijven staan/klimmen.

5. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ga ik dat proberen 2 sportbehas te dragen.
    Knap hoor tot 37 weken te sporten.
    Spinning heb ik eerder ook aantal in de week uitgeoefend tot dat de instructeur ervandoor ging en diegene die haar vervang de was niet echt motiverend.

Share This Page