Hallo allemaal, Mijn zoontje heeft 6 maanden volledige borstvoeding gehad en na de 6 maanden nog enkel in de ochtend en de avond. In het weekend van 5 december besloot ik volledig te stoppen. Ik ben nog niet ongesteld geworden na zijn geboorte. Dat vind ik niet erg, maar wel nu we nog een kinderwens hebben en het vanaf nu weer willen proberen, ook omdat ik al 35 ben. Ik weet natuurlijk niet wanneer ik mijn eerste menstruatie kan verwachten. Ik heb soms wel het idee dat het borrelt, ook veel slijmverlies. Wie zijn er zonder eerst gemenstrueerd te hebben zwanger geworden? En wanneer werden jullie weer ongesteld na het stoppen van ook de ochtend en avondvoeding?
Ik werd zwanger na mijn eerste zonder ongesteld te zijn geweest mijn dochter was toen 5 maanden. Wat leuk dat je toch hebt besloten er weer voor te gaan had al eerder een topic van je gezien met de twijfel wel of niet er voor gaan. En 35 is niet oud hoor ik word ook 35 over een paar maanden
Dat heb je goed onthouden Aylin! Ja, spannend! Ik hoop dat het mag lukken! Toen was ik snel zwanger, maar dat kan nu helemaal anders zijn. Jij hebt 4 wondertjes? Bijzonder hoor! Zoveel liefde!
Ja ik heb er 4 en er zit tussen allemaal ongeveer een jaar. En geloof me ze hebben zoveel aan elkaar. Mijn kids zijn echt enorm hecht! Ik geniet ook echt iedere dag van ze. Dus wat dat betreft zeg ik je hebt groot gelijk. En zie het zo, straks ben je in 1 x uit de luiers enz. Ik vond het goed te doen hoor toen ze jonger waren een klein leeftijdsverschil heeft zeker ook voordelen!
Ik heb precies hetzelfde gedaan (ben ook gestopt vanwege onze wens). Ik ben eind augustus helemaal gestopt met voeden, daarna veel gerommeld. Roze slijmverlies etc maar uiteindelijk half december pas ongesteld. Heel vervelend aamgezien ik ook sinds augustus een actieve wens heb voor een tweede. Maarja je kan pas beginnen als je cyclus er weer is natuurlijk, vandaar de november hieronder (toen verloor ik het roze). Weet dat mijn cyclus voor mijn zwangerschap ook niet ideaal was. Geduld helaas ook als ia dat zoooo lastig als je iets heel graag wilt